Senaste nytt

Johan Gott

Medlem
Jag skulle aldrig erkänna ifall jag förde statistik på det...

Men ska jag dra till med en gissning på hur många likes det är på denna rapporten så blir mitt nummer 2693 ;)

Haha:D

En annan intressant statistiksiffra hade varit antalet timmar du lagt på BC för att skapa denna rapport :) Tack för underhållningen och inspirationen!
 

Tonton

Medlem
Haha:D

En annan intressant statistiksiffra hade varit antalet timmar du lagt på BC för att skapa denna rapport :) Tack för underhållningen och inspirationen!

haha- just tidsrapportering har aldrig varit min starka sida... finns en anledning till att jag inte är konsult, utan snarare jobbar med sälj :D

Med det sagt - det har tagit sjukt mycket mer tid än vad jag trodde att det skulle göra. Efter att ha gjort denna reserapporten, som var min första, så har jag, fastän knappt möjligt, ännu mer respekt för alla som krigar sig igenom de härliga reserapporter vi läser här på BC - för det tar både tid och energi!
 

jerixon

Medlem
Jobbar?!
Vänta nu.....

haha- just tidsrapportering har aldrig varit min starka sida... finns en anledning till att jag inte är konsult, utan snarare jobbar med sälj :D

Med det sagt - det har tagit sjukt mycket mer tid än vad jag trodde att det skulle göra. Efter att ha gjort denna reserapporten, som var min första, så har jag, fastän knappt möjligt, ännu mer respekt för alla som krigar sig igenom de härliga reserapporter vi läser här på BC - för det tar både tid och energi!
 

Tonton

Medlem
Roligt att se!

Igår så släppte Lonely Planet sin lista över 'Best in Travel 2020'. Där hamnar "Central Asia Silk Road (i.e 'Stan-länderna') på plats #1.

Man kan redan se hur turismen har ökat i denna regionen senaste två åren, och det kommer säkerligen inte bli mindre turism. Med det sagt så rekommenderar jag andra här på BC att göra ett besök inom snar framtid! Det gäller att passa på innan det totalt överbefolkas av turister - vilket jag tror kommer bli fallet inom några år :)

Källa: Best in Travel - Top 10 regions to visit in 2020 - Lonely Planet
 

Senator

Moderator
Inte för att det är tävling men jag tror den unge @Tonton har högst snittantal likes per inlägg, i alla fall om vi tittar på medlemmar med 1.000 inlägg eller mer. Inte konstigt, denna reseberättelse, är.... "wait for it...." L.E.G.E.N.D.A.R.Y.


Själv skall jag "bara" till tråkiga gamla Thailand i morgon i tolv dagar ;)
 
Toppen