Senaste nytt

[Semi-live] Låååånga vägen till Cancun TK ARN-IST-MEX-CUN

mischadee

Medlem
Om mitt googlande stämmer ser det ut som om det är riktig 2-2 business på TK-JSS.

Yes. Stämmer. Jag gillar verkligen dessa sätena. Hög mysfaktor. 2F blir det idag. Nu inväntar jag bara den obligatoriska och sjukt goda Lemon Mynta drinken.

image.jpg
 

mischadee

Medlem
Lamb chops satt som en smäck. Turkish levererar som vanligt i matväg och ja det är tecknad film jag tittar på för er som undrar. Passar perfekt en kort flight som denna.

36658614-D0D2-4D71-852A-3B58E7AEC685.jpeg


Ahh tröttnar aldrig på vyer som denna.

821D55E1-73CC-4F30-99E7-FB090C4DBBB0.jpeg


Nu är jag bänkad i Business loungen för ännu mer mat. Det e najs här.
F289900D-8E57-444A-8D97-30BA9020C165.jpeg
 

mischadee

Medlem
Asså måste bara säga att den där turkiska pastan (ligger i skålen med den vita såsen på i bilden ovan) är nog det godaste man kan äta i någon lounge. Man kan ju sleva i sig hur mycket som helst av den. Men inte för mycket mat nu. Det kommer ju en matfest på planet lite senare. Hoppas de har wifi igång.

Det enda som är liiiite tråkigt med Turkish lounge är att de aldrig varierar maten. Det är alltid samma även om det är mycket att välja på och mumsigt.
 

mischadee

Medlem
Sådär. Då var man på väg i TC-LLF nyaste 787 hos Turkish. Wifi funkar klockrent. Dagens stol. Ska väl kunna funka men om man jämför med Singapore business så känns det hyfsat klaustrofobiskt.

7DDBAC4F-4EC4-46CF-97AA-638ECC788EBC.jpeg


Asså måste säga att skärmen är sjukt bra. Kolla in bilder och då är det ändå mörkt ute. Typ som att titta genom en ruta.

415867C6-6803-4CBA-BEEC-806CA6C1EFB0.jpeg


Varför bilderna lägger sig på sidan vet jag inte. Någon som kan vara behjälplig där?
 

mischadee

Medlem
What is this?! A toilet for antz?!!! Pluspoäng till er som tar filmen på den alternativa meningen ;). Vill bara varna att om ni väljer den bakre businessroaletten och är lite bredrumpade som jag så får man knappt plats. Väldigt komiskt faktiskt. Den bakre toaletten har även funktioner som man ofta hittar på toaletter i Japan om någon skulle vara intresserad av att tvätta röven på 40000 fot.

B63E215D-A323-43FE-85D0-E65AD3F10E5F.jpeg


Nu knappt tre timmar kvar och efter ca 4,5 timmars sömn dags för lite frulle som man förbeställde som vanligt innan start.
 
Toppen