Senaste nytt

[Semi-live] 4 dagar i First

Jeff

Medlem
Det här blir bra. Följer med stort intresse.

Kul att höra!
Men jag var lite orolig över om du skulle hitta hit... Jag har din tråd öppen i en annan flik och jag ska försöka följa den så gott jag kan. Men har ju redan missat en del punkter. Eller juste, har inte påbörjat första flighten i First! Än finns det hopp :)
 
Efter att ha läst en hel del reserapporter här på forumet så är det äntligen dags för mig att bidra med en. Vet inte riktigt hur det kommer bli och var lite osäker på om jag skulle skriva en. Kanske blir mycket bilder och lite text eller helt tvärtom. Eller kanske lite av allt… Vi tar en sak (flight) i taget så hoppas vi på att det blir lite underhållande i alla fall.

Resan består utav 3 leg i Business, 4 leg i First och 1 leg i Plus. Det som jag tror kan bli mest intressant är väl två av flighterna i First, Singapore Airlines A380 (gamla suite) och ANA 777 (nya kabinen). Fokus kommer i alla fall att ligga på First!
Bokningen: Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2019

Jag kommer att uppdatera allt eftersom så tanken är väl att köra lite semi-live rapportering.

Nice ska bli spännande!
 
Satelit, helt klart! Har precis klivit på planet till Frankfurt så mer utförligt kring loungerna kommer när jag sitter i FCT.

Btw, någon som vet om jag blir hämtad med bil i Frankfurt? Ankommer med Lufthansa i C. Om nej, behöver jag gå land side för att ta mig till FCT?
Du blir hämtad med bil om du får apron. Får du gate så blir du inte hämtad med bil.

Oavsett vad så måste du gå ut från flygplatsen för att ta dig till FCT.
 
Satelit, helt klart! Har precis klivit på planet till Frankfurt så mer utförligt kring loungerna kommer när jag sitter i FCT.

Btw, någon som vet om jag blir hämtad med bil i Frankfurt? Ankommer med Lufthansa i C. Om nej, behöver jag gå land side för att ta mig till FCT?
Du måste gå ut från flygplatsen och sen typ 500m till vänster! ;)
 
Toppen