Self-upgrade?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Dr. Miles, 9 Februari 2015.

1. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad hände med honom då? Hur är det ens möjligt - borde pipit rött i gaten...

Sir Lemon och Ping gillar detta.
  2. SimonXYZ

SimonXYZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta var innan dörrarna hade stängts så han fick gå av. Besättningen såg lite förvirrade ut och verkade inte riktigt veta hur rutinerna ser ut för sådana situationer. Hur är det ens möjligt? Ja du, det frågade jag mig också.

Arv och Remington Steele gillar detta.
  3. Hachans

Hachans Medlem

MUC verkar ju ha lite säkerhetsproblem minst sagt.

Remington Steele gillar detta.
  4. Flixflex

Flixflex Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På LH444. En kille hoppar fram från eco till ett ledigt tvåsäte i prem eco direkt efter boarding completed. Personalen har inte koll så denna gång verkar det lyckats då meny och dyl delas ut.

TheTravelGuy gillar detta.
  5. NotRyan

NotRyan Medlem

Du sa inget?

rosenstam, Canadien, Abbs och 2 andra gillar detta.
  6. Hachans

Hachans Medlem

Jo till oss här på BC ju! ;)

TheTravelGuy och malmokalle gillar detta.
  7. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade en karaktär på Etihad mellan Abu Dhabi och Melbourne som vid påstigning gled in i business. Blev 5 min senare eskorterad av 3 kabinpersonal tillbaks till eco. Första gången jag ser det ske faktiskt och lite förbryllad var man ju. Personalen skötte det väldigt diskret och proffsigt dock.

LarsCph gillar detta.
  8. Kevinator

Kevinator Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jätteintressant beteende verkligen. Att så många ändå försöker indikerar att en hel del förmodligen lyckas också..

9. Brandforce

Brandforce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har man ingen skam i kroppen så finns det i praktiken ingen downside med att försöka antar jag; personen blir ju aldrig avvisad från planet utan bara från sin (sneakade) plats.

10. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att få bukt med detta bör vi försöka få till en praxis där övriga passagerare skanderar ”shame” när personen leds bakåt i planet a la GoT. Däremot bör det vara ok att personen får behålla kläderna på...

Walter, Brandforce, rosenstam och 10 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!