Senaste nytt

Seatingröra igen?

Skillsen

Medlem
Hände mig igår också. flyttad från rad 5 till 28.....inte flygplansbyte, plus kabinen var inte flyttad (rad 1-4). Någon annan hade fått min plats. EBD.
Första gången detta händer mig, så man blev lite förvånad...
 

Canadien

Medlem
Hände mig igår också. flyttad från rad 5 till 28.....inte flygplansbyte, plus kabinen var inte flyttad (rad 1-4). Någon annan hade fått min plats. EBD.
Första gången detta händer mig, så man blev lite förvånad...
Riktigt illa, maila diamantsupporten och kräv en förklaring.
 

AABack2ARN

Medlem
Hände mig igår också. flyttad från rad 5 till 28.....inte flygplansbyte, plus kabinen var inte flyttad (rad 1-4). Någon annan hade fått min plats. EBD.
Första gången detta händer mig, så man blev lite förvånad...

Nja, du VET inte om kabindelningen ändrat sig om än så bara för en kort stund. Dvs från rad 4 till rad 5 och sedan tillbaka till rad 4. Detta är väl i princip automatiska processer.

Detta är nämligen ett riktigt elände på BA där kabindelningen mellan Business och Economy ändrar sig titt som tätt. Dåligt hur som haver.
 
Samma sak hände mig igår på väg hem från Hamburg till Oslo. Hade checkat in exit-row i appen. Väl på flygplatsen valde jag att plocka ut ett boardingkort vid incheckningen. Tittade dock inte på boardingkortet (dumt) utan såg senare i loungen att jag satt på rad 8 (mitt i Go-raderna). Pratade sedan med samma agent vid gate som gladeligen bytte tillbaka till exit-row. På frågan varför var svaret att systemet ibland ändrar. Noterade efter boarding att plats 8 A var ledig. Men jag är nöjd med mitt säte vid nödutgången.
 
Toppen