Senaste nytt

Se fare rules Lufthansa.com

ilon

Medlem
Jag har sökt lite men inte hittat svar på detta, peka mig gärna rätt om jag missat!

Jag sitter och kikar på en resa på lufthansa.com, men lyckas inte få fram fare rules för den, jag är nästan säkert på att detta tidigare gått att se innan bokning, är inte så fallet längre?

Försökte med att ringa deras kundtjänst, och de kunde självklart se det i sitt system, men hade ingen möjlighet att skicka det i textform, utan kunde enbart läsa upp det över telefon :/

Är detta något de ändrat på så att man inte längre kan få fram innan bokning eller tittar jag på fel ställe?
 
Last edited:

ilon

Medlem
Testa att söka med rätt stavning till att börja med. Fare rules är det du söker.
Tänker glatt skylla på att autocorrect på mobilen gjort mig så lat att jag inte längre kontrollerar stavning om det inte är ett vågigt streck under ord :(

Något vettigt resultat hittar jag dock likväl inte.
 

Canadien

Medlem
Det här var vad jag gjorde nu väl hemma, tack för tipset.

OT: Går det alltså inte att få fram det på hemsidan? Har jag inbillat mig att det tidigare gick?

Bokningsklass går att få fram, iallafall på dator, vet ej hur det är med mobilsidan. Sedan ser man de delar av fare rules som berör cancellation, refund, e t c under respektive rubriker längre ned på sidan när man valt sina flighter.
 
Toppen