Senaste nytt

Scandic Friends 3rd Floor direkt

PiBo

Medlem
Var redan inbokad en weekend på Scandic Front i Köpenhamn när jag såg detta (bor inte särskilt ofta på Scandic i vanliga fall). Gick med i Scandic Friends, signade upp mig direkt för Prio Svart-erbjudandet, så First blev till Third level ganska direkt. Anmälde mitt nummer till hotellet, och sen vid ankomst meddelar receptionen att vi blivit uppgraderade från Superior room till Junior Svit. Helt ok utfall får man väl ändå säga...
 

ESSA

Medlem
Var redan inbokad en weekend på Scandic Front i Köpenhamn när jag såg detta (bor inte särskilt ofta på Scandic i vanliga fall). Gick med i Scandic Friends, signade upp mig direkt för Prio Svart-erbjudandet, så First blev till Third level ganska direkt. Anmälde mitt nummer till hotellet, och sen vid ankomst meddelar receptionen att vi blivit uppgraderade från Superior room till Junior Svit. Helt ok utfall får man väl ändå säga...

Grattis!
Har ett rum bokat i september, ska också ringa och uppge mitt nummer och hoppas på lika stor lycka.
 

FFlash

Medlem
Fixat och bokat och fick en välkomstgåva av Marabou choklad med hälsningar "som Top floor preferred guest" :D jag trodde jag var 3rd floor
Tackar och bokckar
 

RasmusN

Medlem
Reggade mig. Utefter det så hade även Nordic Choise en matchning. Så nu har jag guld och 3rd floor utan att ha spenderat en enda natt hos något av hotellen.

Tack för det bc <3
 

erc

Medlem
Imponerad. Ordnade 3rd Floor enligt tråden. Bokade in en spontanresa till Tromsö och valde Scandic Grand. Bokade standardrum. Fick ett Superior Extra. Med varsin Daim på kudden. Nyckelkort, voucher och allt klart och redo vid ankomst. Bra för NOK740.
 

Jonasdk

Medlem
Takket være denne tråd blev jeg 3rd Floor Scandic medlem. Dette gavnede på min seneste tur til Tromsø hvor jeg havde booket et standardværelse men fik en junior suite.
 
Toppen