Senaste nytt

SAS öppnar loungerna på nytt

Kimmen00

Medlem
Tror samma sak, problemet bara är ju hur de ska motivera folk att betala för plusbiljetter inom Europa. Finns ju ingen upside alls för de allra flesta. För mig hade det räckt om jag kunde förbeställa nån mikkeller och en flaska rödvin som låg i sätet vid boarding.

Bara ta med egen Polarrulle!
20200821_105802.jpg
 

intuition

Medlem
Fick också mailet (2 gånger) fast att de stängt mitt företagskonto. Jag störde mig speciellt på att de "arbetar för fullt" men kan ändå inte berätta något mer före september.

Låt mig gissa att "i september" betyder tidigast 23 september, dvs efter den "extra bolagsstämma som avses hållas omkring den 22 september 2020" (saxat ur pressmeddelandet om rekapitaliseringsplanen). Stängda lounger är säkert en del av de sk likviditetsskyddande åtgärder som präglar hela verksamheten.

Det finns ju fler saker som SAS "arbetar för fullt med" där väldigt lite händer, så jag undrar om de verkligen kommer att sälja några biljetter på löften om att i framtiden informera om att ev återställa service-nivåerna ännu längre i framtiden.
 

fcx

Medlem
Jag noterar också en inkonsekvens i skrivningen. Man öppnar guldloungerna i CPH och ARN, och ser fram emot att välkomna alla business- och pluspassagerare.
 
Toppen