Senaste nytt

SAS WIFI - Internet installeras på SAS Boeing 737-800 med start i december

henkedio

Medlem
Är det något som jag personligen uppskattar på en flygning så är det lugn och ro, är vanligtvis en lugn kille men igår fick jag ordentligt spel på en kille som satt och skrek "plattan i mattan" ett 20-tal gånger innan start med Air Berlin från Wien. Förmodligen ett riktigt rookie-mistake av mig att flyga hem en fredagkväll, men trodde ändå att vi skåningar (halvdanskar) var ett civiliserat folk.
 

Roger J

Medlem
Jag hör till dem som tycker det blir bra att kunna ringa. GSM-samtalen blir ju tydligen dyra, så något okynnessnackande blir det nog inte. Jag tycker servicefördelen överväger, ser fram emot det.
Och då har jag ändå haft min beskärda del av högljudda medressenärer på tåget.
 

Agö

Medlem
Sitter på Höttur Viking, LN-RCX dest Alicante. Internet ombord. Ska bli spännande att testa detta väl i luften!
 

Dr. Miles

Expert
Jag åkte med ett Boeing B737-800 plan med den här reklamen på stolarna.
Tyvärr fungerade inte något internet än...
SAS Wifi onboard.jpg
 

Agö

Medlem
Hälsningar från luften! Wifi är inte snabbt men fungerar! Till alla SAS-belackare kan jag berätta att Pommery serveras, kall och god. Ett tag till ivf! Nu lunch, falafel! Mycket folk ombord, 5 rader Economy extra! 2A levererar som vanligt!
 

Agö

Medlem
Korrekt! Vi flyger nu över Valencia och landar om 15-20 minuter. Mycket bekväm flygning, kanonservice och gott om utrymme!

En vädjan: flyger hem på måndag med SK4674. Kan någon med tillgång till rätt program se hur många platser det är lediga i Y? Uppskattas verkligen, öl på mig vid nästa träff!
 
Toppen