Alltså... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...
15 mars 18:19 CET
------------------------
Hejsan!
Jag tecknade ett DN abonnemang genom den här länken:
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Jag var inloggad och använde Chrome, men fick ingen bekräftelse på att jag kommer att få Eurobonuspoäng. Kan ni bekräfta att min prenumeration registrerades för att ge eurobonuspoäng?
Mvh
******
------------------------
********* (Dagens Nyheter Kundservice)
16 mars 12:28 CET
Hej *****,
Ditt ärende är fortfarande under hantering.
Vi tackar för ditt tålamod och önskar dig en fortsatt fin dag!
********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice
------------------------
******** (Dagens Nyheter Kundservice)
22 mars 09:11 CET
Hej ******,
Tack för ditt tålamod.
Vi har nu sett över ditt ärende och fått återkoppling. Vänligen kontakta SAS Eurobonus och be dem lägga in det som "untracked sale" för Dagens Nyheter. Vi kommer sedan godkänna detta direkt. Det tar ungefär 10-60 dagar att få poängen från SAS.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Vänligen,
*********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice
------------------------
********** (Dagens Nyheter Kundservice)
22 mars 09:35 CET
Hej *****,
Jag beklagar detta, vi har gett felaktig information angående detta. Vi återkommer med rätt information inom kort, när vi handlagt detta ärende.
Än en gång ber vi om ursäkt för detta.
Vänligen,
**********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice
------------------------
********* (Dagens Nyheter Kundservice)
22 mars 09:53 CET
Hej *******,
Du kan bortse från mitt mejl tidigare, det skickades dessvärre fel.
Jag ursäktar för detta.
Vänligen,
***********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice