Senaste nytt

SAS Webshopping

IdleSwede

Medlem
Köpte lite saker från eleven.se, inga poäng som ligger under "på väg" har mailat via forumläret och bifogat faktura/kvittot. Har inte hört något! inte ens något syrligt svar som brukar dunka ner efter en vecka eller så. Antar att det inte finns något telefonnummer man kan ringa?
Jag ringde detta nr då mina poäng stod som påväg i 10 månader.
+46 (0) 313 045 600
 

Aih890

Medlem
Alltså... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... :(

15 mars 18:19 CET
------------------------
Hejsan!
Jag tecknade ett DN abonnemang genom den här länken: Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Jag var inloggad och använde Chrome, men fick ingen bekräftelse på att jag kommer att få Eurobonuspoäng. Kan ni bekräfta att min prenumeration registrerades för att ge eurobonuspoäng?

Mvh
******
------------------------
********* (Dagens Nyheter Kundservice)

16 mars 12:28 CET

Hej *****,

Ditt ärende är fortfarande under hantering.

Vi tackar för ditt tålamod och önskar dig en fortsatt fin dag!

********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice
------------------------
******** (Dagens Nyheter Kundservice)

22 mars 09:11 CET

Hej ******,

Tack för ditt tålamod.

Vi har nu sett över ditt ärende och fått återkoppling. Vänligen kontakta SAS Eurobonus och be dem lägga in det som "untracked sale" för Dagens Nyheter. Vi kommer sedan godkänna detta direkt. Det tar ungefär 10-60 dagar att få poängen från SAS.

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Vänligen,
*********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice
------------------------
********** (Dagens Nyheter Kundservice)

22 mars 09:35 CET

Hej *****,

Jag beklagar detta, vi har gett felaktig information angående detta. Vi återkommer med rätt information inom kort, när vi handlagt detta ärende.

Än en gång ber vi om ursäkt för detta.

Vänligen,

**********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice
------------------------
********* (Dagens Nyheter Kundservice)

22 mars 09:53 CET

Hej *******,

Du kan bortse från mitt mejl tidigare, det skickades dessvärre fel.

Jag ursäktar för detta.

Vänligen,
***********
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice
THE END! :confused:
 

FilipJ

Medlem
Bör man bli orolig om man använt alla dessa länkar och skapat medlemsskap utan att se "poäng på väg"? o_O
 

NotRyan

Medlem
Vissa är sega ser jag när jag kollar...
seg.png
 

Aih890

Medlem
Hallons erbjudande är rätt bra: Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Tjäna 1 110 poäng per köp, ett Mobilabonnemang LITEN kostar 49kr/mån, 25 GB extra surf, ingen bindningstid. Man får skaffa 5 st nummer.

Inget från DI, enkronan det skulle kosta har heller inte dragits. Kanske att poängen kommer när de drar och bokför slanten?
Dom har inte dragit enkronan för mig heller. Skickade ett mail till dom om det, får väl se vad dom säger.
 
Toppen