Senaste nytt

SAS Webshopping

Hubert

Medlem
Suck, jag var inloggad från svenska, bytte språk till danska och tog Zetland. Kanske skulle loggat ut och in igen? Har inte fungerat iaf...
 

daniisco

Medlem
Jag testade svenska ztory för snart 2 månader sen och inget har hänt. Någon som har fått DI.se registrerat ännu? DN brukar jag få direkt men har inte fått från DI.
 
Jag testade svenska ztory för snart 2 månader sen och inget har hänt. Någon som har fått DI.se registrerat ännu? DN brukar jag få direkt men har inte fått från DI.

inte heller fått nått om att jag har inkommande poäng från varken ztory eller DI. Lite svårt att se hur man klagar på det då man inte betalt något och således inte heller har något kvitto.
 

Krotan

Medlem
Tycker över lag att poängen via Onlineshopping är problematisk.
Har ett antal inköp på Apotek Hjärtat och det funkar bara ett fåtal gånger. Oftast registreras inte ens köpet (nej, det är inte fel browser, adblock eller liknande. Fungerar fint med andra shoppar).
När man då försöker efterregistrera så får man ett syrligt mail efter 4-5 veckor att man måste bifoga fakturan. Fint, men nån sån får man aldrig av Apotek Hjärtat så den kan jag inte bifoga.
Tyvärr upplever jag inte riktigt att man har kunden i fokus på den kundtjänsten, vilket är tråkigt för oss alla.
 

Isak21

Medlem
Tycker över lag att poängen via Onlineshopping är problematisk.
Har ett antal inköp på Apotek Hjärtat och det funkar bara ett fåtal gånger. Oftast registreras inte ens köpet (nej, det är inte fel browser, adblock eller liknande. Fungerar fint med andra shoppar).
När man då försöker efterregistrera så får man ett syrligt mail efter 4-5 veckor att man måste bifoga fakturan. Fint, men nån sån får man aldrig av Apotek Hjärtat så den kan jag inte bifoga.
Tyvärr upplever jag inte riktigt att man har kunden i fokus på den kundtjänsten, vilket är tråkigt för oss alla.

+1 på detta.

Någon gång i början på februari köpte jag en Nintendo Switch via Ellos för 3649:- enbart för att få poängen (50p per 100 kr vilket blir ganska mycket för en konsol för ett par tre tusen). Helt tyst. Kontaktar sas som i formuläret vill ha en faktura. Kontaktar ellos, som ju ej genererar faktura pga betalt med kort (såklart). Anneli på sas säger först att jag ska vänta 8 veckor. I nästa mail en vecka senare ber hon om orderbekräftelsen med belopp som jag redan skickat in? Jag bifogar den en gång till. Två veckor senare (7 mars) får jag svar av Anneli igen att jag ska tillbaka orderbekräftelsen i originalformuläret på webbsidan och ladda upp den där.

Helt makalöst dåligt och otroligt segt hanterat.
Fortf ingen syn på mina extrapoäng.
 
Tycker över lag att poängen via Onlineshopping är problematisk.
Har ett antal inköp på Apotek Hjärtat och det funkar bara ett fåtal gånger. Oftast registreras inte ens köpet (nej, det är inte fel browser, adblock eller liknande. Fungerar fint med andra shoppar).
När man då försöker efterregistrera så får man ett syrligt mail efter 4-5 veckor att man måste bifoga fakturan. Fint, men nån sån får man aldrig av Apotek Hjärtat så den kan jag inte bifoga.
Tyvärr upplever jag inte riktigt att man har kunden i fokus på den kundtjänsten, vilket är tråkigt för oss alla.

Handlade också på hjärtat förra veckan och har ännu inte fått att poäng är på väg in. Kronans apotek däremot har registrerats som inkommande oftast inom 1h från beställning. Gällande hjärtat så kan jag i alla fall få fram nu genom att logga in på Klarna då dem hanterar deras betalningar och via historiken där få ut ett kvitto på vad jag köpt och betalt. Annars tycker man ju att det ska fungera med beställningsbekräftelsen man får när man beställt.
 

M.T

Medlem
Köpte lite saker från eleven.se, inga poäng som ligger under "på väg" har mailat via forumläret och bifogat faktura/kvittot. Har inte hört något! inte ens något syrligt svar som brukar dunka ner efter en vecka eller så. Antar att det inte finns något telefonnummer man kan ringa?
 
Toppen