det behöver man inte. Logga in i danska eurobonusportalen, klicka sedan på Zetland därifrån med en browser som inte har adblock eller annat jox för sig och fullfölj registreringen på zetlands sida.
Fick in poängen några timmar senare
det behöver man inte. Logga in i danska eurobonusportalen, klicka sedan på Zetland därifrån med en browser som inte har adblock eller annat jox för sig och fullfölj registreringen på zetlands sida.
Det står i och för sig Tilbuddet gælder kun for husstande i Danmark, der ikke har abonneret inden for de sidste 12 måneder.300 gratispoäng för en månads gratis abonnemang. Inga kreditkort krävs och abonnemanget avslutas automatiskt. Står heller inget om att det endast gäller danska kunder.
Shop og tjen EuroBonus point - SAS
Det står i och för sig Tilbuddet gælder kun for husstande i Danmark, der ikke har abonneret inden for de sidste 12 måneder.
Jag testade svenska ztory för snart 2 månader sen och inget har hänt. Någon som har fått DI.se registrerat ännu? DN brukar jag få direkt men har inte fått från DI.
Tycker över lag att poängen via Onlineshopping är problematisk.
Har ett antal inköp på Apotek Hjärtat och det funkar bara ett fåtal gånger. Oftast registreras inte ens köpet (nej, det är inte fel browser, adblock eller liknande. Fungerar fint med andra shoppar).
När man då försöker efterregistrera så får man ett syrligt mail efter 4-5 veckor att man måste bifoga fakturan. Fint, men nån sån får man aldrig av Apotek Hjärtat så den kan jag inte bifoga.
Tyvärr upplever jag inte riktigt att man har kunden i fokus på den kundtjänsten, vilket är tråkigt för oss alla.
Tycker över lag att poängen via Onlineshopping är problematisk.
Har ett antal inköp på Apotek Hjärtat och det funkar bara ett fåtal gånger. Oftast registreras inte ens köpet (nej, det är inte fel browser, adblock eller liknande. Fungerar fint med andra shoppar).
När man då försöker efterregistrera så får man ett syrligt mail efter 4-5 veckor att man måste bifoga fakturan. Fint, men nån sån får man aldrig av Apotek Hjärtat så den kan jag inte bifoga.
Tyvärr upplever jag inte riktigt att man har kunden i fokus på den kundtjänsten, vilket är tråkigt för oss alla.