SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. MrDollar

MrDollar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Webhallen... Har gjort 2 inköp där, inget av dom har blivit registrerat och liksom @Von Wiffen var jag för seg på att efterregistrera!

2. JAONHA

JAONHA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har drygt 500 poäng från Webhallen som finns i listan med poäng på väg. Den äldsta från november 2016... Dags för ett mail :mad:

Aih890, Von Wiffen, MrDollar och 1 annan gillar detta.
  3. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Man blir så trött! Haft poäng på "pending" sedan oktober. Påminnelse mejl ett par veckor sedan och nu har poängen kommit in men är fel. Borde ha fått 262 poäng som är under pending men far in 26 p på eurobonus konto. Likadant med köp från Apomera, 372 p men kommit in 37....

4. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen registrering än på DI.se...

5. Von Wiffen

Von Wiffen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varken på DN eller DI för mig

6. Lounge Lizard

Lounge Lizard Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Shop.jpg
    DN kan ta ett tag, den här väntar jag ännu på...

7. Impendill

Impendill Medlem

Var fyllde ni i ert Eurobonusnummer på Zeeland?

8. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    det behöver man inte. Logga in i danska eurobonusportalen, klicka sedan på Zetland därifrån med en browser som inte har adblock eller annat jox för sig och fullfölj registreringen på zetlands sida.

9. Impendill

Impendill Medlem

Ok, det var så jag gjorde. Får se om det dyker upp något.

Tack

10. Aih890

Aih890 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur fungerar poängintjäningen på Zstory: Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
    Det står att man tjänar 332 poäng per köp (men bara första köpet). Jag har registrerat mig gratis i 30 dagar, men jag hittar ingenstans i tjänsten där jag kan "göra ett köp". Menar dom att man måste testa klart gratismånaden och göra en betalning för att fortsätta använda tjänsten innan man tjänar poängen, eller hur har dom tänkt?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!