Senaste nytt

SAS Webshopping

Dawes

Medlem
Hur funkar processen med Greenely? Jag gick klickade igenom från webshooping och fyllde i lite basic-uppgifter. Lite förvånad att jag inte behövde signera med bankid. Inget bekräftelsemail än, varken från SAS eller Greenely. Hur lång tid brukar det ta?
Jag fick ett mail ganska omgående om att allt var på rull, frågor om vilket avtal jag satt i osv. Själva bytet var genomfört ca 2 månader senare.
Fick påminna sas om utbetalning av poäng något senare men de kom utan problem.
I övrigt fann jag inga problem med leverantören, lämnade i juni för att hoppa på Fortum och deras deal.
De ringde mig faktiskt och frågade om jag var missnöjd osv utifrån min korta vistelse (3 mån), bra snack om eurobonuspoöng och resor blev det, kanske vänder jag tillbaka i framtiden.
 

Canadien

Medlem
Står i deras villkor att det är 30dagars uppsägningstid, men samtidigt så skriver de ingen bindningstid och att man kan pausa när som helst i upp till 6mån.

Teckna med kreditkort, betala 75kr, pausa direkt, säg upp när poängen trillat in?
OK... Ser att de inte har några knappar/kontroller för att pausa eller säga upp abbonnemanget inne på "mina sidor". Får hoppas det inte blir som Katshing som trots flera påtryckningar fortfarande drog pengar från kortet varje månad och efter påringning fick återbetala dem till mig.
 

Davvelavve

Medlem
OK... Ser att de inte har några knappar/kontroller för att pausa eller säga upp abbonnemanget inne på "mina sidor". Får hoppas det inte blir som Katshing som trots flera påtryckningar fortfarande drog pengar från kortet varje månad och efter påringning fick återbetala dem till mig.
Jag ringde å sa upp det idag, det var inga problem.
 

BAM054

Medlem
Vet inte om detta varit uppe tidigare, men såg att på den norska sidan finns Nordic Choice Hotel.
Ger visserligen bara 0,25 poäng per spenderad krona, men ”många bäckar små…”.

FC0D4FCB-8948-4592-8129-D82680B3A6CB.jpeg
 
Toppen