Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag upplever ibland samma sak. Men så konstigt som sidan har betett sig när man går via DK har den aldrig gjort förut.

Av gårdagens 5 köp så har redan 3 kommit in på mitt Eurobonuskonto, men enbart två syns på SAS portal som överförda, 2 som "på väg till dig" samt en som inte syns alls. Vissa visar inte ens vad dom avser. Dock mycket positivt problem, då poängen finns på kontot.

1.PNG


Samma hände nu med Berlingske poängen, medans Fairytell fungerade som vanligt. Mycket inkonsekvent.

2.PNG
 

Aih890

Medlem
Vi har överfört 1 300 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Zetland.

Vi har överfört 1 300 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Storytel DK.

Vi har överfört 1 300 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Mofibo.

Vi har overført 250 EuroBonus point til din konto for dit køb hos Fairytell.

Registrerade mig igår kväll, poängen kom in på natten. Funkade hur bra som helst! Tack för tipsen!
 
Jag upplever ibland samma sak. Men så konstigt som sidan har betett sig när man går via DK har den aldrig gjort förut.

Av gårdagens 5 köp så har redan 3 kommit in på mitt Eurobonuskonto, men enbart två syns på SAS portal som överförda, 2 som "på väg till dig" samt en som inte syns alls. Vissa visar inte ens vad dom avser. Dock mycket positivt problem, då poängen finns på kontot.

Visa bifogad bild 74156

Samma hände nu med Berlingske poängen, medans Fairytell fungerade som vanligt. Mycket inkonsekvent.

Visa bifogad bild 74157

Nu ramlade de två sista in också
 

Canadien

Medlem
Ang Berlingske
Jag har nu reggat mig, och fått en stripe på 1 kr. Poängen är reggade på Sas onlineportal och jag kommer säga upp detta i god tid innan den första månaden har löpt ut. Den som lever få se. :)

Jag fick 0:- i kostnad, men så har heller inga poäng registrerats på EB-portalen under kommande. Så kanske jag blir utan denna gången.
 

ekf

Medlem
Hade ett väldigt märkligt scenario med Zetland.
Fick efter sign-up "Din beställning är registrerad"-mailet från SAS-portalen.
Poängen (1300p) dök upp under "Poäng påväg till dig".
Men har sedan försvunnit därifrån helt, utan att utbetalas.
Exakt samma upplevelse här, hann fixa en skärmdump på ”Poäng på väg”-sidan, men det känns magstarkt att göra något i och med att det stod att man bara skulle få poäng som dansk medlem...
 
Nu står det på alla att det bara gäller för Danska Eurobonusmedlemmar, har de snappat upp alla svenskar som bara plockar poäng eller vad tror ni? Har signat mofibo sedan tidigare men inte storytel och zetland så tänkte jag skulle gjort det nu men är kanske inte lönt om det nu ändrat villkoren eller vad tror ni?
 
Toppen