SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. tomle

tomle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag handlar på webhallen lite då och då men glömmer att klicka mig in via shoppingportalen. Har lagt till en länk i webbläsaren men det hjälper tyvärr ändå inte. :(

Handlade på CDON idag, kom på nu att jag glömde klicka mig in via SAS...Och då har jag ändå en synlig länk i Firefox!

Last edited: 9 Maj 2013
  2. Samma här, blir förbannad varje gång. Ganska många tusenlappar man tjänat poäng på :/

3. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man vet att man är en points-junkie när man köper macaffee antivirus via portalen för att det är 140p per spenderad 100kr,
    trots att jag vet att det är ett av de antivirusprogram som har sämst träffyta och tar alldeles för lång tid på sig att få ut definitioner för nya hot. :p

2 personer gillar detta.
  4. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara på min sida eller har det försvunnit vissa SAS Webshopping partners? Jag ser inte Webhallen i listan längre :(

5. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick höra att de igår har bytt 'leverantör' av sidan, vilket innebär att en del företag försvunnit och andra tillkommit. Jag handlade idag ett par gaminglurar åt en av sönerna på Netonnet, funkade bra att logga in och göra köpet, inga stora poäng, men alla bäckar små gör en stor å.

6. Homer

Homer Medlem

Grrrrrr!
    Jag hade tänkt köpa en massa elektronik från CDON men ser nu att intjäningen
    har försämrats kraftigt, 100kr ger bara 4 poäng nu jag tror det var 12 tidigare.

7. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag går in och tittar står det inte längre hur många poäng man får :confused:

8. Homer

Homer Medlem

Fast jag tror att de höjt intjäningen från webhallen, 16 nu jag tror det var 8 förrut?
    Pixmania också 16, kommer inte ihåg om det var det tidigare
    och Misco 22 poäng !
    https://onlineshopping.flysas.com/se/displayMerchant?mid=7042

Lagom till vintern är Däckonline borta och bythjul.com är dyrare på det jag tänkte köpa

Last edited: 9 Oktober 2013
  9. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ...och Lensway är väck.

10. lowflyer

lowflyer Medlem

Glömmer alltid att gå via speciallänkarna.. oehört "icke användarvänligt" system detta..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!