SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Står däremot att erbjudandet inte gäller student och mini. Fick du poängen ändå?

2. Kampanjen fungerar även om du haft kontantkort innan.

inka gillar detta.
  3. KarlJ

KarlJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Spännande - den texten har de lagt till efter att jag skaffade det! Mina poäng trillade in direkt.

wArpN_ och Flyer722 gillar detta.
  4. Nahoj

Nahoj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var står det någonstans att man inte får poäng för student eller mini, eller syftas "erbjudandet" på något annat?

5. SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Nahoj gillar detta.
  6. Nahoj

Nahoj Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Tack för förtydligandet! Råkade ha den engelspråkiga sidan, och där stod det inte något om det. Hädanefter får jag se till att ha den sidan inställd på svenska.

Mattias Holmén gillar detta.
  7. Pellebobba

Pellebobba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg att Elgiganten har bra priser på grillar under helgen. Om man köper presentkort i shopen, med 5% rabatt, får man presentkortet direkt? Kan man använda 2 presentkort på elgiganten, tror maxvärdet är 5000 kr per presentkort och grillen kostar mer än det.
    Tack

8. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag försökte använda ett presentkort jag fått hos mitt lokala Elgiganten i vintras. Dessvärre kunde jag inte betala med det då de bytt kassasystem och inte kunde tala om när de beräknade att det åter skulle fungera... Det är möjligt att det är löst nu, men kan vara värt att ta med i beslutet om hur du gör.

Pellebobba gillar detta.
  9. Nahoj

Nahoj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu kan man få 750 poäng (250 poäng i normala fall) genom att prova Nextory. Kampanjen förfaller 30/4-21.

Se länk nedan. Följande står om kampanjen:

"Som EuroBonus-medlem kan du prova Nextory gratis i 45 dagar (i vanliga fall 14 dagar). En perfekt reskamrat till din nästa flygresa med oss! Du tjänar EuroBonus-poäng även om du väljer att inte fortsätta med din prenumeration.

Vänligen notera: Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter."

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Någon som har provat Nextory tidigare?

Canadien, Adrien och djmanosv gillar detta.
  10. HåkanssonJ

HåkanssonJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, provade på när Coop körde sin kampanj. Tycker det fungerar bra, har tidigare kört på BookBeat där det finns olika prisnivåer beroende på hur många timmar man lyssnar. Det jag uppskattar med Nextory är att kunna skifta på uppläsningshastigheten och det är, i mitt tycke, enklare att "scrolla" genom boken för det fall att man råkar missa någon detalj eller liknande. Men annars är det väl "same-same-but-different".

Nahoj gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!