SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tips: Testa DI i 30 dagar gratis - nu med dubbla poäng (1000p).
    SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Glöm nu inte att göra som @Berglund tidigare beskrivet i denna tråden och använd ett gammalt kontantkort-nummer vid registrering som ligger och skräpar hemma efter diverse beställningar på onlineportalen, för att slippa telefonförsäljare i framtiden.

Jim_, GOTBound, rosenstam och 2 andra gillar detta.
  2. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara instämma. Dessa telefonförsäljare följde mig i ca 6 månader och fick blocka nummer efter nummer. Jag har lärt mig en läxa :)

Frisk78, djmanosv och Doctor-X gillar detta.
  3. Robster

Robster Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur lång uppsägningstid är det på DI? Om man säger upp efter 14 dagar slipper man betala för vidare prenumeration då?

4. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur avslutar jag min prenumeration?❌ | Vanliga frågor & svar - Dagens industri

"Önskar du säga upp din prenumeration ska detta ske senast sju (7) dagar innan den pågående avtalsperiodens slut. Prenumerationen avslutas som tidigast vid den pågående avtalsperiodens slut."

Förslagsvis säger du upp det efter ca 16-17 dagar för att vara på den säkra sida någonstans mellan 14 och och 23 dagar.

Robster och Ilmu90 gillar detta.
  5. Skogi

Skogi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns en lucka à la 7 dagar, varav 5 är arbetsdagar att säga upp prenumerationen på. Mellan dag 15 och 20 efter start säger du upp utan att löpa risken för att inte få några poäng/att premenurationen löper vidare.

Robster, Doctor-X och Ilmu90 gillar detta.
  6. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    TIPS:
    C-More 400p (dubbla poäng) - testa gratis i 14 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt titta i gratis i 14 dagar och poängen trillar in.
    Nextory 500p (dubbla poäng) - testa gratis i 30 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt lyssna i gratis i 30 dagar och poängen trillar in.

Jim_, kexxcream och J1981 gillar detta.
  7. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara jag, men när jag kör med C-MORE och när man skall välja bankkort (dibs secure-lösningen) står det bara och snurrar och sen får man time-out på secure.incab.se.. kommer inte vidare

8. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är det för kort du försöker betala med? Det där låter som om Dibs väntar på 3DS verifiering men aldrig får kontakt/respons. Har ditt kort stöd för 3DS? En annan anledning kan vara, att man försöker betala med ett utländskt kort när/om de bara godkänner svenska/nordiska kortnummer.

9. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer inte ens dit.. Utan vid välj betala med kort så står det att tuggar. Dvs jag kommer inte till välja kort sidan..

10. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade.. Tillfälligt strul tydligen..

Ubbe gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!