Senaste nytt

SAS Webshopping

gneken

Medlem
Tips: Testa DI i 30 dagar gratis - nu med dubbla poäng (1000p).
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Glöm nu inte att göra som @Berglund tidigare beskrivet i denna tråden och använd ett gammalt kontantkort-nummer vid registrering som ligger och skräpar hemma efter diverse beställningar på onlineportalen, för att slippa telefonförsäljare i framtiden.
Kan bara instämma. Dessa telefonförsäljare följde mig i ca 6 månader och fick blocka nummer efter nummer. Jag har lärt mig en läxa :)
 

Robster

Medlem
Hur lång uppsägningstid är det på DI? Om man säger upp efter 14 dagar slipper man betala för vidare prenumeration då?
 

Doctor-X

Medlem
Hur lång uppsägningstid är det på DI? Om man säger upp efter 14 dagar slipper man betala för vidare prenumeration då?
Hur avslutar jag min prenumeration?❌ | Vanliga frågor & svar - Dagens industri

"Önskar du säga upp din prenumeration ska detta ske senast sju (7) dagar innan den pågående avtalsperiodens slut. Prenumerationen avslutas som tidigast vid den pågående avtalsperiodens slut."

Förslagsvis säger du upp det efter ca 16-17 dagar för att vara på den säkra sida någonstans mellan 14 och och 23 dagar.
 

Doctor-X

Medlem
TIPS:
C-More 400p (dubbla poäng) - testa gratis i 14 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt titta i gratis i 14 dagar och poängen trillar in.
Nextory 500p (dubbla poäng) - testa gratis i 30 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt lyssna i gratis i 30 dagar och poängen trillar in.
 

Kimmen00

Medlem
TIPS:
C-More 400p (dubbla poäng) - testa gratis i 14 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt titta i gratis i 14 dagar och poängen trillar in.
Nextory 500p (dubbla poäng) - testa gratis i 30 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt lyssna i gratis i 30 dagar och poängen trillar in.

Är det bara jag, men när jag kör med C-MORE och när man skall välja bankkort (dibs secure-lösningen) står det bara och snurrar och sen får man time-out på secure.incab.se.. kommer inte vidare
 

Berglund

Medlem
Är det bara jag, men när jag kör med C-MORE och när man skall välja bankkort (dibs secure-lösningen) står det bara och snurrar och sen får man time-out på secure.incab.se.. kommer inte vidare
Vad är det för kort du försöker betala med? Det där låter som om Dibs väntar på 3DS verifiering men aldrig får kontakt/respons. Har ditt kort stöd för 3DS? En annan anledning kan vara, att man försöker betala med ett utländskt kort när/om de bara godkänner svenska/nordiska kortnummer.
 

Kimmen00

Medlem
Vad är det för kort du försöker betala med? Det där låter som om Dibs väntar på 3DS verifiering men aldrig får kontakt/respons. Har ditt kort stöd för 3DS? En annan anledning kan vara, att man försöker betala med ett utländskt kort när/om de bara godkänner svenska/nordiska kortnummer.

Jag kommer inte ens dit.. Utan vid välj betala med kort så står det att tuggar. Dvs jag kommer inte till välja kort sidan..
 
Toppen