SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Behövs inte. Räcker bra med kvittot på köpet för att kunna efterregistrera om köpet inte går in automatiskt med det kopplade kortet.

Skulle säga jag har 60/40 i framgång med kopplade kort. Aldrig varit något problem att sedan efterregga de köp som inte gått in. En bild på köpekvittot vara så är det klart.

2. varva77

varva77 Medlem

Japp gjorde båda... ser EuroBonus-numret på kvittot så skall ju inte vara några problem att retroregga om det inte skulle dyka upp något...

3. Once56

Once56 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som vet när Åhléns försvunnit ur shopen? Var perfekt, man kunde ju trippeldippa!

4. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tips för Nordic Nest nu i helgen - anmäler man sig till nyhetsbrevet får man 100kr i rabatt (vid köp över 750kr)

Beställde en ny ljusstake från Skultuna (768kr) som de har kampanj på nu + 100kr av (rabattkoden -> 668kr) via SAS portalen, köpet registrerades utan problem :)

Fri frakt vid köp över 469kr!

Berglund och rosenstam gillar detta.
  5. Rickard_O

Rickard_O Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara jag som är blind eller har portalen försvunnit?
    Brukar alltid gå in under 'Eurobonus' fliken i webläsaren och sedan 'Tjäna poäng' för att sedan trycka mig vidare till onlineportalen.
    Har den flyttats eller är det jag som har pollenhallucinationer?

EDIT: Självklart kom jag på mig själv att bara skriva in "online" i webläsaren så kom jag in, bokstavligen 10 sec efter jag tryckte iväg detta.
    Men fortfarande nyfiken på hur man ska hitta dit om man inte har varit inne tidigare!

6. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kvar för mig, använd den här länken SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Robert flysas och Rickard_O gillar detta.
  7. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, allt fungerar som det ska. La en stor order hos Lyko igår - över 1200 EuroBonus poäng in efter några timmar.

8. Emil123

Emil123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis mina 1000p av hallon för den tidigare kampanjen med 1kr/mån i 3mån. Bra värde!

9. Skogi

Skogi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här. 3 kr för 1000 poäng.Jippi!

Robert flysas gillar detta.
  10. GOTBound

GOTBound Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Carl of Carl drog igång sin rea nu kl 12, tyvärr har intjäningen sänkts från 50 pts/ 100 kr till 25 pts /100 kr, den justering skedde ngn gång i mars.
    Trotts allt ett bra läge att fylla på EuroBonus kontot, och även AMEX MR nu när det är x2 på MR.

EK

Last edited: 13 Juni 2020
    Robert flysas gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!