SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Homer

Homer Medlem

Den har även (fast det finns det flera som har, dock inte de billigaste)

GPS-STÖDD NAVIGERING
    Ett inbyggt GPS-system skapar en karta över trädgården, inklusive var begränsnings- och guidekablarna finns utlagda. Husqvarna Automower® registrerar sedan vilka ytor i trädgården den har klippt och anpassar sitt klippmönster därefter. På så vis blir alla delar av gräsmattan garanterat klippta med bästa möjliga resultat.

Husqvarna lanserar satellitnavigering för robotgräsklippare - M3

Berglund och raffe gillar detta.
  2. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr har den inte 5G uRLLC med V2X nyckelpiga collision avoidance så den går bort.

Patrik Rosenlöv, danielhog och andreash gillar detta.
  3. Homer

Homer Medlem

Jag trodde att det var sånt här som var viktigt för din del!?

LED strålkastare

Energisnåla LED-strålkastare för bättre synlighet i mörker. Strålkastarna blinkar om något fel inträffar

upload_2020-5-27_8-25-49.png

4. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ett steg i rätt riktning ja

5. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ms Doctor-X vill ha en specifik vattenkokare, som jag inte hittat på någon svensk webshopp men finns på en i Finland (Kahvikaveri.fi) som levererar gratis till Sverige. Onlinebutiken finns inte i den svenska onlineshoppen för Eurobonus men i den finska med 30p/10€. Så vitt som jag kan läsa mig till finns det inga villkor som säger att det inte skulle vara ok att beställa därifrån, jämfört med vissa erbjudande från Danska-onlineshoppnen som klart och tydligt skriver att det endast gäller danska Eurobonus kunder mm. Så frågan är är det ok att beställa från finska onlineshoppen?

6. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prova! De är säkert sugna på att sälja till dig, särskilt i tider som dessa!

Doctor-X gillar detta.
  7. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kör på, står det inget om enbart finska kunder så är enligt min erfarenhet sannolikheten god. Har fått poäng från Norska och Danska portalköp tidigare.

Ilmu90 och Doctor-X gillar detta.
  8. varva77

varva77 Medlem

Någon som vet som det fortfarande är att man måste dra sitt fysiska kort? Otydligt..
    upload_2020-5-29_17-7-30.png .
    upload_2020-5-29_17-7-9.png

9. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går att göra både på det gamla viset och genom att betala med sitt kopplade betal/kreditkort.

varva77 gillar detta.
  10. Emil123

Emil123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle swipea med eurobonus-kortet åndå för säkerhetsskull och spara ”medges ej”-slippen.

varva77 och Doctor-X gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!