SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Tim Karlsson

Tim Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för du kollade detta, lät ju inte så intressant om man inte verkligen behöver något just från dem =)

Andreas Nyberg gillar detta.
  2. Fredde18

Fredde18 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beställde från ASOS i början på februari. I grunden skulle det gett ca 1100p (50p/100kr då) men efter lite retur så behöll vi kläder som skulle ge ca 150p. Jaja, alltid något. Det stod dock "poäng på väg 1100p" ganska länge så den omoraliske poängjägaren anade morgonluft. Luften gick dock ur häromdagen när mailet om att poängen förts över dök upp...
    Jag fick 7 poäng!

Orkar inte ta den striden utan tänker glatt, många bäckar små. 7 poäng är ju trots allt 0,014% av en 2-4-1 med SAS longhaul i business. Gör jag 7143 likadana köp till så har jag mina 50 000 poäng. :)

Trevlig kväll!

Canadien, Mikado och Mattias Holmén gillar detta.
  3. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    C-More är tillbaka i svenska shoppen. 400 poäng för sign up och man kan testa 14 dagar gratis.

djmanosv och Davvelavve gillar detta.
  4. Davvelavve

Davvelavve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Robinson 2 veckor utan reklam nu då. Synd att onlineshoopen inte reggade köpet bara...

Skogi gillar detta.
  5. Skogi

Skogi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att vi är flera som tänker samma!

Davvelavve gillar detta.
  6. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    84EEBE81-3A5E-440D-B685-699A1B2AC3A4.jpeg

Trevlig ny kampanj med en bra operatör. De har numera även E-sim. Svensk inkomst föregående deklarationsår krävs dock av någon oklar anledning.

palmen och Robert flysas gillar detta.
  7. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jackpot idag från webshoppen. 6 godkända och överförda köp på samma dag och ett godkänt köp igår, totalt dock bara ca 200 p.

8. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Viaplay - 300p, 2v gratis testperiod.
    Signa up vi lunch, nu vid kl 15 är poängen överförda till mitt konto, hatten av.

Skogi, Fritidsforskare och Berglund gillar detta.
  9. Andreas Nyberg

Andreas Nyberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    lolz.jpg
    En av höjdpunkterna på dagen är att varje morgon kolla aktuella saldot på Eurobonus samt vilka poäng som trillat in och inte.
    Såg denna dragning i hade gjorts samma minut som jag satt och kollade, jag har inte köpt något därifrån, inget har dragit på mitt Mastercard heller och jag har inte fått någon email bekräftelse om någon lagd order heller, har någon varit med om något dylikt förut?! Känns ju lite olustigt om någon på något sätt kommit över mina uppgifter och börja shoppa loss.

Mattias Holmén gillar detta.
  10. Andreas Nyberg

Andreas Nyberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sidan är nere, några planer på att väcka liv i den igen ?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!