Senaste nytt

SAS Webshopping

Skogi

Medlem
Någon som provat Hedvig än? Blev kund idag genom ett SEB erbjudande som gav 3 fria månader, står inget i villkoren om hur länge du måste ha hemförsäkringen för att få poängen utbetalda. Dessutom ingen bindningstid, så antar att det bara är att säga om om 3 mån. Köpet registrerades 3 timmar efteråt. Nu väntar vi bara på att se om poängen trillar in.
 

Big Birger

Medlem
Reggade en domän igår på one.com, och köpte näst enklaste webbhotells-varianten i 12 månader igår. Fick poängen (750) idag. Snabbt!

Ska göra en fullständig bisarr utmaning under 100 dagar som jag kommer blogga om. Inte kopplat till resor för fem öre, så det är lite väl off-topic i detta forum. :)
 

Skogi

Medlem
Reggade en domän igår på one.com, och köpte näst enklaste webbhotells-varianten i 12 månader igår. Fick poängen (750) idag. Snabbt!

Ska göra en fullständig bisarr utmaning under 100 dagar som jag kommer blogga om. Inte kopplat till resor för fem öre, så det är lite väl off-topic i detta forum. :)

Oavsett hur off-topic det än är så kräver jag att få veta!
 

Emil123

Medlem
Är det väldigt många som sänkt sina poäng på sistone? Ellos ger bara 25p ist för 50p och lyko gav ju 70p förut, nu 50p, cdon 15p ist för 20p. Brukar de göra så inför jul?
 

Big Birger

Medlem
Reggade en domän igår på one.com, och köpte näst enklaste webbhotells-varianten i 12 månader igår. Fick poängen (750) idag. Snabbt!

Ska göra en fullständig bisarr utmaning under 100 dagar
Ok. Jag lovar att berätta 2020-01-01 när utmaningen, och bloggen slår upp dörrarna. ;)

som jag kommer blogga om. Inte kopplat till resor för fem öre, så det är lite väl off-topic i detta forum. :)
@Samosaguas @Skogi

Lovade att återkomma med vad utmaningen är. Och detta kan vara någon form av rekordförsök i "off topic". :)

Jag ska ge mig på det vansinniga uppdraget att äta "rawfood" i 100 dagar. Och jag som inte ens gillar varken frukt eller grönsaker. Möjligen en oliv på en tandpetare i en Dry Martini.

Rawfood i 100 dagar
 

Skogi

Medlem
@Samosaguas @Skogi

Lovade att återkomma med vad utmaningen är. Och detta kan vara någon form av rekordförsök i "off topic". :)

Jag ska ge mig på det vansinniga uppdraget att äta "rawfood" i 100 dagar. Och jag som inte ens gillar varken frukt eller grönsaker. Möjligen en oliv på en tandpetare i en Dry Martini.

Rawfood i 100 dagar

Törs man fråga varför? Likt @Samosaguas skulle jag aldrig klara detta. Om jag så fick en miljard eurobonuspoäng.
 
Toppen