Senaste nytt

SAS Webshopping

Robert flysas

Moderator
Testade för första gången Lyko efter allt snack om hur snabbt poängen kommer in. Så här snart 48h efter beställning och inte någonting registrerat varken på portalen eller mitt Eurobonus-konto känner jag mig snuvad på konfekten....

Då tar du en kopia av ordern och skickar in till SAS. I vissa fall har det hänt mig också, när inte SAS+Lyko känner av att du går via portalen. Jag kör alltid Safari för Chrome etc brukar ofta blocka just kontakten mellan SAS o Lyko eller andra affärer. Ad blockers. Lycka till, det kommer lösas även om det är segt att rapportera in det i efterhand.
 

Big Birger

Medlem
:):):)
4 månader var väl ingenting. Har väntat sedan 2016 på mina poäng från webbhallen. :(
Visa bifogad bild 94635

Har så klart mejlat och fyllt i formulär i olika omgångar, men får ingen respons. Har till och med bett dem ta bort dessa rader så jag slipper få en släng av OCD varje gång jag går in och kontrollerar vilka poäng jag har på ingång. :)
Provade en gång till. Och döm om min förvåning. Nu har poängen från Webhallen 2016 förts över! :)

Vad är rekordet för att få gamla poäng överförda?

6A38E6DA-347B-4CC7-BFBD-AFF66F78C02D.jpeg
 

Once56

Medlem
Testade för första gången Lyko efter allt snack om hur snabbt poängen kommer in. Så här snart 48h efter beställning och inte någonting registrerat varken på portalen eller mitt Eurobonus-konto känner jag mig snuvad på konfekten....
La en order på Lyko 20.50 ikväll. 22.03 var poängen på kontot, helt ok kan jag tycka. Önskar att alla företag hade samma snabba leverans av poäng.
 

Samosaguas

Medlem
Tipsar om ARKET som ger 50 poäng per 100kr och som just nu har 50% rea på ganska mycket. Koden ARKET gav ytterligare 10% rabatt och poängen trillade in även när koden applicerades.
 

Gizmokvack

Medlem
Fick också bara erbjudandet om 49kr/mån i läsaren.
Det funkade dock fint att ringa kundtjänst och teckna upp ett avtal.
 

Attachments

  • ele.jpg
    ele.jpg
    35,2 KB · Visningar: 349

Skogi

Medlem
Men har du fått ut några poäng? Jag tecknade upp mig på Readly (och ett par andra) på deras 10 000 poäng kampanj men har inte sett röken.

Coop brukar vara ganska slarviga med att betala ut poäng men bara lägga orderbekräftelsen till supporten så löser det dig. Hänt mig ett flertal gånger.
 
Toppen