Senaste nytt

SAS Webshopping

Rokka_jill

Medlem
Fick poäng från Philips! Köpte en lasermaskin som tar bort hår. Hade studentrabatt och trodde inte jag skulle få några poäng! Men det fick jag ändå!!
Från ellos med rabatt fick jag inga poäng.
Så det verkar olika från butik till butik
 
  • Gilla
Reactions: M.K
Funderar på att köra A3 dealen och sitter på Bahnhof i Sundbybergs stardsnät nu.

1. Hur lång tid från beställning tills tjänsten är igång?
2. Har ni sagt upp nuvarande abonnemang innan eller efter ni beställt?
 

Kimmen00

Medlem
Funderar på att köra A3 dealen och sitter på Bahnhof i Sundbybergs stardsnät nu.

1. Hur lång tid från beställning tills tjänsten är igång?
2. Har ni sagt upp nuvarande abonnemang innan eller efter ni beställt?

1, Typ 1-2 månader då jag hade 1 mån uppsägning på befintligt
2, Sa upp innan så jag hade koll på datum, ringde in och såg till att det gick igång samma natt som det gamla sades upp.
 
Funderar på att köra A3 dealen och sitter på Bahnhof i Sundbybergs stardsnät nu.

1. Hur lång tid från beställning tills tjänsten är igång?
2. Har ni sagt upp nuvarande abonnemang innan eller efter ni beställt?

Jag sa upp mitt gamla abonnemang hos Bahnhof först, så att det sammanföll med ett månadsskifte. Så i mitt fall ungefär 45 dagar (jag sa upp det mitt i månaden). Sedan tecknade jag nya abonnemanget hos A3 med start samma dag.

OBS för mig strulade det lite, då Bahnhof stängde vid midnatt till den 1:a (precis som de skulle), men det nya från A3 gick inte igång direkt. Då den 1:a var en söndag, så hade inte deras kundtjänst öppet. Först på måndag förmiddag gick allt igång som det skulle. Värt att tänka på och försöka göra bytet på en vardag, med andra ord...
 

GOTBound

Medlem
Är det lotteri när poängen kommer in eller är det affären i fråga som styr detta?
Ex. LYKO, jag genomförde mitt köp, en timme senare kom mailet att beställningen registrerats hos SAS och ytterligare 25 minuter senare fick jag ett mail om att poängen nu var insatta på mitt Eurobonus konto och jag loggade in och kunde se poängen där.
Två andra affärer har det gått ca en månad sedan jag fick mailet att beställningen registrerats hos SAS.

Var ligget bottlenecken?

EK
 

Robert flysas

Moderator
Är det lotteri när poängen kommer in eller är det affären i fråga som styr detta?
Ex. LYKO, jag genomförde mitt köp, en timme senare kom mailet att beställningen registrerats hos SAS och ytterligare 25 minuter senare fick jag ett mail om att poängen nu var insatta på mitt Eurobonus konto och jag loggade in och kunde se poängen där.
Två andra affärer har det gått ca en månad sedan jag fick mailet att beställningen registrerats hos SAS.

Var ligget bottlenecken?

EK

Det beror på butiken där du handlar. Vissa tar 8 veckor, vissa några veckor och några direkt, som Lyko. När SAS får ok från butiken så släpps poängen. Står såhär på SAS Shopping:
Poängen sätts automatiskt in på ditt konto inom 8 veckor. Du får ett mail från oss när din beställning har tagits emot, samt ett när dina poäng finns tillgängliga på ditt konto.
 
Toppen