SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lyko poäng som blir till en rabattcheck samt deras 20% (eller liknande som man brukar få som SMS) ger alltid SAS poäng. Det är Lyko’s egna erbjudanden. Jag har tolkat det så och poängen kommer alltid.

2. Andy

Andy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fungerar även bra på deras andra bolag tex Jotex.
    Har haft höga rabattkoder men ändå fått EuroBonus.

3. oneM

oneM Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Insåg nyss att man även kan klicka på sitt namn och få upp lite historik i Shopping Portalen.
    Måste säga att det ser lite underligt ut att jag har en "inkommande" transfer på 265 poäng från 2016!

Bifogade filer:

4. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick mina poäng (1500p i samband med kampanj) från Telenor idag - så kan bekräfta att det fungerar att beställa kontantkort.

5. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är lite av ett lotteri, jag testa och fick inga poäng trots Mail. Fick dock hos Halebop när de körde lika.

Doctor-X gillar detta.
  6. Axxo

Axxo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man prova DI och DN med samma konto samtidigt? eller ska jag köra DI först och sedan DN?

Vet ni även hur det funkar om man är två i hushållet? Kan min tjej prova på DI på samma adress direkt efter?

7. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja ni kan pröva flera i samma hushåll, så länge ni har olika mejladresser.

Doctor-X gillar detta.
  8. GOTBound

GOTBound Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Rookie fråga, jag gjorde mitt första inköp genom portalen idag på Stadium, hur "ser" jag att köpet genomförts korrekt och poängen är registrerade?

EK

9. mackan33

mackan33 Medlem

Du kommer få ett mail om att det är registrerat.

10. GOTBound

GOTBound Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aha, tack.
    Det stod ju t.o.m tydligt i portalen när jag läste en gång till efter jag läst ditt svar; "Please note: Your purchase will be registred within 48 hours, and points will automatically transferred within 8 weeks"

Då håller jag fingrarna och hoppas det fungerar, jag blir bara default nojig när jag kom till "vanliga" sidan utan något tillägg i webadressen för stadium.se eller någon annan text på hemsidan när jag skulle betala...

EK

mackan33 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!