Senaste nytt

SAS Webshopping

Robert flysas

Moderator
Ska man få eurobonuspoäng så står det dock att man inte får nyttja "andra rabatter", tolkar det som att lägga in en rabatt-kod eller liknande.
De kanske bara är en friskrivelse men det fungerar i alla fall?

Lyko poäng som blir till en rabattcheck samt deras 20% (eller liknande som man brukar få som SMS) ger alltid SAS poäng. Det är Lyko’s egna erbjudanden. Jag har tolkat det så och poängen kommer alltid.
 

Andy

Medlem
Jag har handlat väldigt många gånger på Ellos alltid med någon sorts rabatt-kod (ellos strösslar verkligen med rabatter, 20-50%) och har alltid fått poäng. Tror det fungerar ganska ofta även om man har rabattkod men inte testat så mycket på andra ställen.

Fungerar även bra på deras andra bolag tex Jotex.
Har haft höga rabattkoder men ändå fått EB.
 

oneM

Medlem
Insåg nyss att man även kan klicka på sitt namn och få upp lite historik i Shopping Portalen.
Måste säga att det ser lite underligt ut att jag har en "inkommande" transfer på 265 poäng från 2016!
 

Attachments

  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    106 KB · Visningar: 311

Axxo

Medlem
Kan man prova DI och DN med samma konto samtidigt? eller ska jag köra DI först och sedan DN?

Vet ni även hur det funkar om man är två i hushållet? Kan min tjej prova på DI på samma adress direkt efter?
 

GOTBound

Medlem
Rookie fråga, jag gjorde mitt första inköp genom portalen idag på Stadium, hur "ser" jag att köpet genomförts korrekt och poängen är registrerade?

EK
 

GOTBound

Medlem
Aha, tack.
Det stod ju t.o.m tydligt i portalen när jag läste en gång till efter jag läst ditt svar; "Please note: Your purchase will be registred within 48 hours, and points will automatically transferred within 8 weeks"

Då håller jag fingrarna och hoppas det fungerar, jag blir bara default nojig när jag kom till "vanliga" sidan utan något tillägg i webadressen för stadium.se eller någon annan text på hemsidan när jag skulle betala...

EK
 
Toppen