SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Emil123

Emil123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också fått fel antal poäng insatt mot vad det står har adderats på hemsidan, dock inte efter en efterregistrering. Löste sig via mail, fick till och med några extrapoäng när de lade in korrekt sen :)

2. Zniper

Zniper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Något tips om var man kan köpa blöjor via webbshopen nu?

3. Tonton

Tonton Medlem

Även jag får ta och ge cred till Lyko...

00:45 - Beställning
    02:40 - Mail om att min beställning har registrerats hos eurobonusportalen.
    02:55 - Mail om att mina Eurobonuspoäng är överfört till kontot (även synligt på kontot också)

Robert flysas gillar detta.
  4. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Samma för mig, var dock en del tvål som läckt i paketet.
    Köpte 5 produkter, efter köp fick jag erbjudande att köpa typ alla produkter jag tittat på med ytterligare ca 40% rabatt. Är det standard eller bars typ första köpet? Annars får man ändra strategi till nästa köp

5. Tonton

Tonton Medlem

jag brukar få ganska mycket erbjudanden från Lyko baserat på vad jag tittat på - så är ganska standard. Dock så vill de aldrig rea out det hårvax jag använder... men men - jag tjänar ju mer poäng då iaf :)

6. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja de är bäst! Hoppas de fortsätter med rätt bra poängsumma per 100 kr

7. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man köper en del från Lyko så kommer man upp i Platinum. Då får man dubbla poäng (att användas som rabattcheck på ordern när man når 50 kr eller mer) även om man inte handlar för 1000 eller mer (som det annars är). Sen brukar de smsa 20% på olika saker, ibland gäller det alla produkter. De uppdaterar sin sida med nya erbjudanden ofta, som att man får gåvor på köpet etc som kan vara reseprodukter som är toppenbra för det mesta:)

8. ralftraskman

ralftraskman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter som ett bra vax, vilket? är på jakt efter nått annat :)

9. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ska man få eurobonuspoäng så står det dock att man inte får nyttja "andra rabatter", tolkar det som att lägga in en rabatt-kod eller liknande.
    De kanske bara är en friskrivelse men det fungerar i alla fall?

10. Emil123

Emil123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har handlat väldigt många gånger på Ellos alltid med någon sorts rabatt-kod (ellos strösslar verkligen med rabatter, 20-50%) och har alltid fått poäng. Tror det fungerar ganska ofta även om man har rabattkod men inte testat så mycket på andra ställen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!