SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

  1. aruba1

    aruba1 Medlem

    Ort:
    MMX
    Land:
    Sverige Sverige
    Har kör mot Webhallen vid två tillfällen, del med betalning i fysisk butik och dels betalning på nätet med hämtning i butik.

    Vid betalning i butik kom inga poäng. Skapade ett ärende efter 3-4 veckor med ett bifogat kvitto. Poängen kom efter någon vecka.

    I det andra fallet där jag betalde på Webhallens hemsida och hämtade i butik kom poängen automatiskt efter 4 veckor.
     
  2. Mattias Holmén

    Mattias Holmén Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har alltid handlat på Apotek Hjärtat online via klarna checkout (AMEX) :)
     
    aruba1 gillar detta.
  3. M.K

    M.K Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    @Mattias Holmén ok, men nog smartare byta kedja nu. Finns ju flera på portalen som tar Amex.
     
  4. Mattias Holmén

    Mattias Holmén Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Absolut, bara bekräftade det ni pratade om.
     
  5. M.K

    M.K Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Undrar om det går dåligt för kedjan? Jag ser att de är borta från alla cashback sidor. Det känns som att konkurrensen är hård med ett apotek i varje gathörn. Möjligt någon får ge upp snart?
     
  6. ralftraskman

    ralftraskman Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Undrar vad som krävs för samarbetet med onlineshopping. Skulle kanske be apotea att undersöka det.
    En annan fråga. Vet ni någon butik som säljer märket Carthartt. Grabben vill ha jacka.
     
    Nikje gillar detta.
  7. Johans00

    Johans00 Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Stayhard?
     
  8. ralftraskman

    ralftraskman Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    De verkar ha lite ja. Ska se om den han vill ha finns. Såg jag stavat fel med. Illa.
     
    Johans00 gillar detta.
  9. ralftraskman

    ralftraskman Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hittade, Asos hade den han ville ha.
     
  10. Syversen

    Syversen Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    De senaste tre tillfällena jag efterregistrerat köp har poäng sedan dykt upp baserat på helt fel summa per köp. Efter mailkontakt har det löst sig men vill ändå uppmana till att kolla en extra gång när ni efterregistrerar. I mitt fall var största köpet i 10 000-kronorsklassen där man missade en nolla vilket medförde att flera tusen poäng sedan saknades.

    Ingen aning om det är sommarbemanning eller en medveten besparingsåtgärd som ligger bakom, men håll ett extra öga på era efterregistreringar.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×