aikelo
Medlem
Elgiganten sålde 50"aren för 9990kr på black FridayNice men är inte en TV 43 tummare för 13000, är inte det lite väl mycket?
Elgiganten sålde 50"aren för 9990kr på black FridayNice men är inte en TV 43 tummare för 13000, är inte det lite väl mycket?
2019-06-05 20:30 Handlade skor på Sportamore.se för ca 2200kr. Fick ett mejl att 1100 Eurobonuspäng var reggade och skulle utbetalas inom 8 veckor.
Idag, 8 veckor och en halv vecka till så hade inga poäng dykt upp. Då tänkte jag göra ett ärende och claima mina poäng.
Kvitto nedladdat och redo att bifogas påbörjade jag min claim.
Direkt stötte jag på patrul (se bifogad fil). Mitt köp är ju registrerat, men problemet är att jag inte fått mina poäng :/
Varför fungerar det så här kasst? Det är ju inte direkt första gången poäng uteblir. Skapar jag ett ärende så får man svaret att om 8 veckor (ytterligare) dyker eventuellt poängen upp, annars avslutas ärendet om inte butiken bekräftar inköpet gått rätt till.
Hur svårt kan det vara att registrera poäng?! Jag tänker tex på Ica eller Coop som också har poängsystem. Skulle jag annulera/göra återköp så blir jag av med poängen omgående. Varför kan det inte fungera så på Sas Webshop?!
Brb, avvaktar 8 veckor till på ynka 1100 poäng.
Visa bifogad bild 95739
Kan inte heller se det någonstans. Jag hämtar alltid i butik då det är enklast för mig.Har tidigare inte haft några problem med att lägga beställning på Webhallen, välja uipphämtning i butik och betala med Amex (dubbeldipp).
Nu var det en hel del köp som inte registrerats (visserligen från feb-mars) så jag skickade in retroregistrering och fick snabbt svar att dom såg att jag hämtat i butik och då gäller inte kampanjen så de tänker inte betala ut några poäng.
Kanske har missat någon liten text någonstans men kan inte se att det står specificerat att det endast gäller om jag betalar online i villkoren?
Visa bifogad bild 95805
Har tidigare inte haft några problem med att lägga beställning på Webhallen, välja uipphämtning i butik och betala med Amex (dubbeldipp).
Nu var det en hel del köp som inte registrerats (visserligen från feb-mars) så jag skickade in retroregistrering och fick snabbt svar att dom såg att jag hämtat i butik och då gäller inte kampanjen så de tänker inte betala ut några poäng.
Kanske har missat någon liten text någonstans men kan inte se att det står specificerat att det endast gäller om jag betalar online i villkoren?
Visa bifogad bild 95805
Jag gjorde ett köp tidigare i veckan och betalade online, men hämtade i butik. Köpet har inte registrerats av SAS så får se hur det går om 8 veckor när jag efterregistrerar. Du kan betala med amex på deras hemsida nu, de kör Klarna checkout.