Senaste nytt

SAS Webshopping

Detta erbjudande är ej via webportalen, utan fungerar på samma sätt som Rituals dealen. Antingen swipar du ditt Eurobonuskort i butiken, alternativt uppger du ditt Eurobonusnummer i "Kassan" när du handlar i nätbutiken.

Kitch'n - 50p/100kr

upload_2019-8-7_7-21-11.png


Fysiska butiker

upload_2019-8-7_7-23-46.png


Om du handlar i nätbutiken, ange Eurobonusnummer i "kassan".

upload_2019-8-7_7-22-7.png
 

Big Birger

Medlem
14:22 beställde jag en skrivare från ”Proshop”. 15:35 satt poängen på kontot! :)

Planen var att beställa via Dustin, men länken dit var det något knas med. Kom iofs till Dustin, men till en 404-sida, och orkar inte med ev strul att jaga poäng i efterhand.

Det var samma pris och lika många poäng.
 

Frisk78

Medlem
2019-06-05 20:30 Handlade skor på Sportamore.se för ca 2200kr. Fick ett mejl att 1100 Eurobonuspäng var reggade och skulle utbetalas inom 8 veckor.
Idag, 8 veckor och en halv vecka till så hade inga poäng dykt upp. Då tänkte jag göra ett ärende och claima mina poäng.
Kvitto nedladdat och redo att bifogas påbörjade jag min claim.
Direkt stötte jag på patrul (se bifogad fil). Mitt köp är ju registrerat, men problemet är att jag inte fått mina poäng :/

Varför fungerar det så här kasst? Det är ju inte direkt första gången poäng uteblir. Skapar jag ett ärende så får man svaret att om 8 veckor (ytterligare) dyker eventuellt poängen upp, annars avslutas ärendet om inte butiken bekräftar inköpet gått rätt till.
Hur svårt kan det vara att registrera poäng?! Jag tänker tex på Ica eller Coop som också har poängsystem. Skulle jag annulera/göra återköp så blir jag av med poängen omgående. Varför kan det inte fungera så på Sas Webshop?!

Brb, avvaktar 8 veckor till på ynka 1100 poäng.
upload_2019-8-7_21-21-0.png
 

Zissou

Medlem
2019-06-05 20:30 Handlade skor på Sportamore.se för ca 2200kr. Fick ett mejl att 1100 Eurobonuspäng var reggade och skulle utbetalas inom 8 veckor.
Idag, 8 veckor och en halv vecka till så hade inga poäng dykt upp. Då tänkte jag göra ett ärende och claima mina poäng.
Kvitto nedladdat och redo att bifogas påbörjade jag min claim.
Direkt stötte jag på patrul (se bifogad fil). Mitt köp är ju registrerat, men problemet är att jag inte fått mina poäng :/

Varför fungerar det så här kasst? Det är ju inte direkt första gången poäng uteblir. Skapar jag ett ärende så får man svaret att om 8 veckor (ytterligare) dyker eventuellt poängen upp, annars avslutas ärendet om inte butiken bekräftar inköpet gått rätt till.
Hur svårt kan det vara att registrera poäng?! Jag tänker tex på Ica eller Coop som också har poängsystem. Skulle jag annulera/göra återköp så blir jag av med poängen omgående. Varför kan det inte fungera så på Sas Webshop?!

Brb, avvaktar 8 veckor till på ynka 1100 poäng.
Visa bifogad bild 95739

Ja, det är väldigt otydligt. Man måste kryssa i båda rutorna och skicka in, även fast det registrerats. Jag behövde efterregga båda mina köp hos Sportamore.

Såg dock igår att de plockat bort Sportamore som partner så de finns tyvärr inte längre för framtida köp. Var ganska nice när de fanns eftersom man fick poäng på allt inklusive moms där.
 

Brandten

Medlem
Har tidigare inte haft några problem med att lägga beställning på Webhallen, välja uipphämtning i butik och betala med Amex (dubbeldipp).
Nu var det en hel del köp som inte registrerats (visserligen från feb-mars) så jag skickade in retroregistrering och fick snabbt svar att dom såg att jag hämtat i butik och då gäller inte kampanjen så de tänker inte betala ut några poäng.

Kanske har missat någon liten text någonstans men kan inte se att det står specificerat att det endast gäller om jag betalar online i villkoren?

upload_2019-8-9_9-59-1.png
 

gneken

Medlem
Har tidigare inte haft några problem med att lägga beställning på Webhallen, välja uipphämtning i butik och betala med Amex (dubbeldipp).
Nu var det en hel del köp som inte registrerats (visserligen från feb-mars) så jag skickade in retroregistrering och fick snabbt svar att dom såg att jag hämtat i butik och då gäller inte kampanjen så de tänker inte betala ut några poäng.

Kanske har missat någon liten text någonstans men kan inte se att det står specificerat att det endast gäller om jag betalar online i villkoren?

Visa bifogad bild 95805
Kan inte heller se det någonstans. Jag hämtar alltid i butik då det är enklast för mig.

Tidigare har jag fått registrera i efterhand och om det diffar i datum på kvitto och datumet på kvittot så blir de känsliga. Men när jag förklarade att jag hämtade i butik och att kvittot genererades det datum jag hämtade så var det ok och köpet kunde registreras. Detta var dock ca 2 år sedan.
 

Zissou

Medlem
Har tidigare inte haft några problem med att lägga beställning på Webhallen, välja uipphämtning i butik och betala med Amex (dubbeldipp).
Nu var det en hel del köp som inte registrerats (visserligen från feb-mars) så jag skickade in retroregistrering och fick snabbt svar att dom såg att jag hämtat i butik och då gäller inte kampanjen så de tänker inte betala ut några poäng.

Kanske har missat någon liten text någonstans men kan inte se att det står specificerat att det endast gäller om jag betalar online i villkoren?

Visa bifogad bild 95805

Jag gjorde ett köp tidigare i veckan och betalade online, men hämtade i butik. Köpet har inte registrerats av SAS så får se hur det går om 8 veckor när jag efterregistrerar. Du kan betala med amex på deras hemsida nu, de kör Klarna checkout.
 

samet

Medlem
Jag gjorde ett köp tidigare i veckan och betalade online, men hämtade i butik. Köpet har inte registrerats av SAS så får se hur det går om 8 veckor när jag efterregistrerar. Du kan betala med amex på deras hemsida nu, de kör Klarna checkout.

Skall inte vänta 8 veckor på registreringen, 48 timmar. Det är ändrat sedan en tid.

Däremot kan du få vänta 8 veckor på poängen efter registreringen.
 
Toppen