Senaste nytt

SAS Webshopping

schrute

Medlem
Passade på att fynda lite grillprylar på granngårdens rea. Poängen finns inne på kontot innan jag ens orkat ta mig till ICA och hämta ut paketet.
 
Köp The Serif eller The Frame
Få 10 000 Eurobonus Extrapoäng
Giltig från 01 aug. 2019 till 30 sep. 2019

upload_2019-8-2_14-32-50.png


Källa: EuroBonus Extrapoäng vid köpet av The Serif eller The Frame | Samsung Sverige
 
Såg även den här..

EuroBonus-villkor
SAS EuroBonus-poäng, 30 poäng för varje 100 kr du handlar för. Se nedan för vilka produkter kampanjen gäller.
För att ta del av poängen registrera ditt SAS Eurobonus kortnummer i kassan och klicka ”ANVÄND” innan du slutför köpet, det är inte möjligt att registrera köp i efterhand. Poängen för ditt köp kommer finnas tillgängliga på ditt EuroBonus-konto 40 dagar efter att din order har skickats från oss. Returnerar du en produkt kommer du inte att få några poäng på köpet

Få 30 SAS EuroBonus-poäng för varje 100 kr du handlar för | Samsung Sverige
 

squeezen

Medlem
Såg även den här..

EuroBonus-villkor
SAS EuroBonus-poäng, 30 poäng för varje 100 kr du handlar för. Se nedan för vilka produkter kampanjen gäller.
För att ta del av poängen registrera ditt SAS Eurobonus kortnummer i kassan och klicka ”ANVÄND” innan du slutför köpet, det är inte möjligt att registrera köp i efterhand. Poängen för ditt köp kommer finnas tillgängliga på ditt EuroBonus-konto 40 dagar efter att din order har skickats från oss. Returnerar du en produkt kommer du inte att få några poäng på köpet

Få 30 SAS EuroBonus-poäng för varje 100 kr du handlar för | Samsung Sverige
Ja det där med ”använd” är viktigt. Klicka den och ta även print screens. Jag har hållit på i 3v med Samsung ang mina poäng på den förra 30k tv kampanjen. De hävdade mitt nummer inte va kopplat på ordern och de inte kunde göra något. Hade då tack och lov print screens vilket var räddningen!!

Man ser bara sitt nummer i köp läget men från men klickar sig vidare ser man aldrig sitt nummer mer vilket gjorde mig konfunderad och tog då screenshots. Jävla tur det. Surt missa 30k poäng!
 
Toppen