Senaste nytt

SAS Webshopping

Hafermann

Medlem
Jämför dock med priserna på hotels.com innan du bokar hotels via SAS. Det är ofta dyrare och du kommer få betala för dina poäng till en rätt dålig kr/poäng. Hotels.com finns även på refunder där du kan få tillbaka lite pengar samt att du samlar award nätter.
Precis så. Om du inte behöver EBpoäng för tex MCnivå tycker jag värdet är bättre med Hotels egna award.
 

Frisk78

Medlem
Jag har för mitt att Sas Webshop hade Hotels.com?

Jag bokar boende rätt ofta via Hotels.com och Airbnb, har ni några tips vart man kan få poäng för dom här?

Besök sas.se/eurobonus/partner/hotell/Hotelscom/


upload_2019-7-27_12-7-35.png
 

Tonton

Medlem
Mycket tips om Hotels via SAS hemsida direkt här. innan ni använder det så skulle jag råda er att läsa villkoren (Efterregistrering etc ej tillåtet) samt läsa lite på BC där folk delar med sig av deras erfarenheter om hur det fungerar. Jag har läst ganska många tråkiga stories om att det inte alls fungerar så bra...

Istället skulle jag rekommendera @M.Ks tips, alternativt att köra hotels direkt via refunder etc.
 

KalleSus

Medlem
Mycket tips om Hotels via SAS hemsida direkt här. innan ni använder det så skulle jag råda er att läsa villkoren (Efterregistrering etc ej tillåtet) samt läsa lite på BC där folk delar med sig av deras erfarenheter om hur det fungerar. Jag har läst ganska många tråkiga stories om att det inte alls fungerar så bra...

Istället skulle jag rekommendera @M.Ks tips, alternativt att köra hotels direkt via refunder etc.
För mig har det fungerat perfekt varje gång jag bokat hotels.com i anslutning till flygbiljetten på sas.se.
Betydligt bättre än SAS vanliga shoppingportal, där man ständigt får claima poäng efter 8 veckor.
Det känns dessutom lite säkrare att ange sitt EB-nummer vid bokningen av hotell, än att hoppas att registreringen ska fungera via inloggning i shoppingportalen.
Poängen brukar komma ett par veckor efter hotellvistelsen.
 
Toppen