SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Jackie

Jackie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då vet jag, tack! =)

2. inka

inka Medlem

3. Frisk78

Frisk78 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har handlat, men inte sagt upp prenumerationen, handlade för ca 2-3 veckor sedan. Inte fått några poäng reggade eller mejl om att dom är på väg. Enligt villkoren så kan man inte säga upp inom 1 månad för do får man inga poäng. För övrigt gillade inte voffsingen maten...
    Rabattkuponger brukar inte fungera ihop med webbportalen så jag använde ingen sådan.

inka gillar detta.
  4. inka

inka Medlem

Tack, ja då kanske man ska välja prenumeration med 8 veckors intervall första gången om det är så att hunden inte gillar så kan man avboka efter 1 månad.

5. Emil123

Emil123 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har köpt på portalen via hemmy, vidaXL, ellos, boka direkt alla kom snabbt in på ”poäng påväg” dock inte fått poängen ännu. Var någon som rekommenderade tidigare i tråden om boka direkt för klippning osv, funkade väldigt smidigt. Bra när sambo klipper/färgar för 2k+ :)

Tog även bjurfors-erbjudandet, var inga problem även fast jag flyttade in i nya lägenheten för 3v sen :)

6. Wipe75

Wipe75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har poängen trillat in, beställde TVn den 12/4.

jolmic och gneken gillar detta.
  7. Grensen

Grensen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tips: Prenumeration hos Bookbeat ger 600p. Testade att signa en provprenumeration på 1 mån, återstår att se om poängen kommer även om provperioden sägs upp.

8. Grensen

Grensen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Edit: Poäng överförda.

kajjan85, andreash, MrRy och 1 annan gillar detta.
  9. jonaseriksson84

jonaseriksson84 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, det tog inte många minuter!

Grensen gillar detta.
  10. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snacka om skillnader i shoppen. Gjorde ett köp på Lyko ikväll. 30 min senare kommer ett mail från SAS, o vad bra att poängen registreras för en gångs skull tänkte jag, men de var bekräftelse på att poängen redan var överförda. Bland de snabbaste jag varit med om för en "vanlig" shop.

Grensen, Frisk78 och Robert flysas gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!