SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

1. Johnnyboy

Johnnyboy Medlem

Hade det inte varit för den långa bindningstiden så hade jag också skaffat det, priset i nivå med det jag har idag.

2. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkar klockrent för mig. Har 100/100 fiber.

Hubert gillar detta.
  3. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter första fakturan är betald kommer välkomstbonusen, sedan 125p varje månad.

Robert flysas och Mr.cake gillar detta.
  4. MrRy

MrRy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kampanj på Björn Borg 80p/100:-. Fick bli ett par nya skor. Poäng på väg efter en timme.

aruba1 gillar detta.
  5. Jackie

Jackie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur ser ni poängen så snabbt?
    Jag beställde också Halebop men ser ännu inga poäng :/

6. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När beställde du? Kontantkort eller abonnemang? Jag fick poäng inom 1-2 dagar. Dock har poängen getts ut felaktigt.

7. Jackie

Jackie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beställde kontantkort i torsdags eller fredags förra veckan, fick den i brevlådan igår.
    När man läser i trådarna så fick någon redan inom ett par timmar, det är därför jag undrar hur snabbt man får poängen.

8. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Står klart och tydligt att det inte gäller kontantkort, har du beställt det så ska du nog inte räkna med att få poäng, speciellt efter att de tydligt skrev att de skulle avbeställa alla kontantkort gjorde från portalen, scrolla upp lite så kan du läsa mer om det.

Har du beställt abonnemang så är det en annan sak, det kan ta upp till 8 veckor att få poängen till sitt konto.

9. Jackie

Jackie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaha..haha jag fick för mig att det var någon här på BC som skrev att dem beställde kontantkort och fick poäng därav beställde jag också :p.

10. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Händer ibland att det går fast det inte ska, då är det bara att tacka och ta emot om det kommer poäng men inte förvänta sig något.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!