Senaste nytt

SAS Webshopping

agehall

Medlem
Jag tar också gärna en kopia på den där screen-shooten. Kanske läge att posta den i tråden. Jag verkar inte ha fått några poäng alls för datorn jag köpte i Juni...
 
screenshot.jpg
 

HCas

Medlem
Hej! Handlade på Webhallen genom SAS portal i början av veckan och kan fortfarande inte se poängen under "Poäng på väg till dig". När jag har använt portalen tidigare för andra butiker har poängen visats där inom nån dag eller så. Kan det variera hur lång tid det tar eller bör jag vara orolig och/eller kontakta någon?
 

Agö

Medlem
Hej! Handlade på Webhallen genom SAS portal i början av veckan och kan fortfarande inte se poängen under "Poäng på väg till dig". När jag har använt portalen tidigare för andra butiker har poängen visats där inom nån dag eller så. Kan det variera hur lång tid det tar eller bör jag vara orolig och/eller kontakta någon?
Det är mkt vanligt.
 

Kimmen00

Medlem
Hej! Handlade på Webhallen genom SAS portal i början av veckan och kan fortfarande inte se poängen under "Poäng på väg till dig". När jag har använt portalen tidigare för andra butiker har poängen visats där inom nån dag eller så. Kan det variera hur lång tid det tar eller bör jag vara orolig och/eller kontakta någon?

Händer titt som tätt.. handlade i måndags på Lindströms och dessa har inte dykt upp, blir väl en efterregistrering..
 
Toppen