Senaste nytt

SAS vill ha din hjälp att bli bättre

agehall

Medlem
<blockquote><strong>charlesswe;58003 wrote:</strong> - Gratis vatten i Economy</blockquote>
<br />
Det har de redan. Iaf har jag fått vatten i (plast)glas senaste gångerna jag rest med dem när jag frågat efter det.
 

Pia-Pernilla

Ny medlem
Hej på er Det är första gången jag är här, så jag känner mig faktiskt lite vilsen. Men i alla fall,det är jag som är Pernilla Thelenius och jag är ansvarig för My SAS Idea. Vi tittar just nu på vad det är som krånglar med Facebook connect. Det ska vara åtgärdat ikväll hoppas vi.Och hör ni - Tack för alla fantastiska idéer ni kommit in med på My SAS Idea redan! Jag är imponerad! Vi ses och hörs igen :)
 

Jacob

Medlem
Hej Pernilla!<br />
<br />
Får å BusinessClass.ses vägnar säga varmt välkommen! Bra initiativ av SAS, det finns mycket kunskap, tankar och idéer bland våra medlemmar så hoppas ni tar väl vara på dessa. Nu ser vi fram emot massor med positiva nyheter och förbättringar framöver... ;)<br />
<br />
Jacob och övriga redaktionen
 

Pandion

Medlem
<blockquote><strong>Pia-Pernilla;58015 wrote:</strong> Hej på er Det är första gången jag är här, så jag känner mig faktiskt lite vilsen. Men i alla fall,det är jag som är Pernilla Thelenius och jag är ansvarig för My SAS Idea. Vi tittar just nu på vad det är som krånglar med Facebook connect. Det ska vara åtgärdat ikväll hoppas vi.Och hör ni - Tack för alla fantastiska idéer ni kommit in med på My SAS Idea redan! Jag är imponerad! Vi ses och hörs igen :)</blockquote>
<br />
Pernilla!<br />
Välkommen till businessclass.dev<br />
<br />
Ett tips kan vara att SAS inrättar en företagsrepresentant här. Air France/KLM har det redan, och jag tror SAS skulle må bra av att också ha det.
 

Traveller

Medlem
<blockquote><strong>Pandion;57992 wrote:</strong> Ja, ska bli kul att se vad detta mynnar ut i. Hör man av sig till Customer Relations får man oftast bara ett vänligt, korrekt och formellt svar som inte betyder något i praktiken.<br />
<br />
Jag har föreslagit en Iphone/Ipad app från SAS.<br />
<br />
Också föreslagit att SAS inrättar Z class biljetter, dvs Business restricted på longhaul med priser som matchar både BA och LH/LX när dom kör kampanjer.</blockquote>
<br />
iPhone appen lovade Rickard Gustafsson att den skulle komma i slutet på året, han var pinsamt medveten om att det är sent... Löftet gav han på Pandiondagen...:cool:
 

Traveller

Medlem
<blockquote><strong>Pia-Pernilla;58015 wrote:</strong> Hej på er Det är första gången jag är här, så jag känner mig faktiskt lite vilsen. Men i alla fall,det är jag som är Pernilla Thelenius och jag är ansvarig för My SAS Idea. Vi tittar just nu på vad det är som krånglar med Facebook connect. Det ska vara åtgärdat ikväll hoppas vi.Och hör ni - Tack för alla fantastiska idéer ni kommit in med på My SAS Idea redan! Jag är imponerad! Vi ses och hörs igen :)</blockquote>
<br />
Hej Pernilla... Kul att se dig här tycker jagta... Även idag var servicen kanon på flighten ARN - LED. Hoppas du kan ha nytta av ditt medlemsskap här... :)
 

Pia-Pernilla

Ny medlem
Hej och tack för välkomsthälsningarna<br />
<br />
Och Pandion - såg att du redan lagt in din idé om en företagsrep i det här forumet på My SAS Idea! :)
 

Traveller

Medlem
<blockquote><strong>Pia-Pernilla;58015 wrote:</strong> Hej på er Det är första gången jag är här, så jag känner mig faktiskt lite vilsen. Men i alla fall,det är jag som är Pernilla Thelenius och jag är ansvarig för My SAS Idea. Vi tittar just nu på vad det är som krånglar med Facebook connect. Det ska vara åtgärdat ikväll hoppas vi.Och hör ni - Tack för alla fantastiska idéer ni kommit in med på My SAS Idea redan! Jag är imponerad! Vi ses och hörs igen :)</blockquote>
<br />
Hej Pernilla... Kul att se dig här tycker jag... Även idag var servicen kanon på flighten ARN - LED. Hoppas du kan ha nytta av ditt medlemsskap här... :)
 
Toppen