Senaste nytt

SAS väljer svenska Mackmyra som whiskyleverantör

Agö

Medlem
Nej @Agö, låt oss för guds skull få behålla Sauternes. Det är ett utsökt efterrättsvin.
Visst, gott men det vore ändamålsenligt att erbjuda något unikt. När man gått hela vägen med öl och sprit bör det även gälla t.ex. efterrättsvin. Sauternes kör ju varenda bolag. Misstänker dock att Vidal är för dyrt för SAS, i synnerhet i jämförelse med Sauternes.
 
  • Gilla
Reactions: olo

mha321

Medlem
Den fungerade ypperligt i SAS drink ombord där de hade mackmyra whisky, ringi äppelmust och ginger ale. Blev en sjukt god drink.
Kan ju inte säga att jag var spiknykter när jag testade detta men whiskyn behövde inte skämmas för sig enligt mig.
Delvis OT, men jag noterade att Ringi nu även finns på shorthaul. Eller finns och finns - båda flygen jag sett den har den tagit slut före rad 3. Ena gången fick jag den sista, andra gången fick jag titta på raden framför som fick den sista. Får de bara upp volymerna lite så kan du ju få en sådan blandning även på korta hoppen alltså!
 

palmen

Moderator
Delvis OT, men jag noterade att Ringi nu även finns på shorthaul. Eller finns och finns - båda flygen jag sett den har den tagit slut före rad 3. Ena gången fick jag den sista, andra gången fick jag titta på raden framför som fick den sista. Får de bara upp volymerna lite så kan du ju få en sådan blandning även på korta hoppen alltså!
Ja det är korrekt, stora uppdateringar i vårmenyn från SAS där det är en hel del nytt.
 
Toppen