SAS Travel Wallet

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Nemo, 25 Oktober 2018.

1. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Jane Insane Blir kanske några spännande trippel XXX points hos ny okänd partner? :rolleyes: Töm och glöm blir mitt klara råd i god tid innan den nionde juli.

Jane Insane gillar detta.
  2. Jane Insane

Jane Insane Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Curve och SAS Mastercard med dessa ständiga dubbel- och trippelpoängshelger gör det ju så evinnerligt svårt att tömma kortet, alla pengar man spenderar kommer ju snart tillbaka som gbit-returer ;-)

M.K gillar detta.
  3. Jane Insane

Jane Insane Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skämt åsido, och ett tips för alla som har lite för mycket pengar på Travel Wallet: Det går att göra en överföring från hemplånboken till ett bankkonto (IBAN). Ska ta ca 10 arbetsdagar (jag gjorde en idag, får återrapportera om två veckor ifall det var några problem).

Man loggar in på webben på Account Center för att göra en Transfer.

Vikening gillar detta.
  4. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jane Insane gillar detta.
  5. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag initierade en banköverföring i torsdags och den kom fram i går, så det tar inte 10 dagar iaf.

6. Jane Insane

Jane Insane Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, 10 dagar verkar innehålla en hel del marginal. Jag gjorde överföringen i fredags, och den fanns på mitt konto idag, två bankdagar senare.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!