Senaste nytt

SAS Travel Wallet

M.K

Medlem
@SimonXYZ svårt svara på. Jag var på väg att säga upp mitt då jag upptäckte och spred nyheten här att det gick att ladda på TW genom MC. Sedan körde jag delvis med kortet på en affärsresa i Norge. Växlades över 20k minns jag som jag delvis hann spenda innan erbjudandet kom lite senare i februari. Inga våldsamma summor.

En vän satte in 15k, växlade och hann delvis spenda nere i europa innan det kom förra månaden.

Årsvgifterna är 795:-/1195:- jag tycker det är bra värde i kortet då jag enbart växlar på kampanjer, har ju många alternativa kort annars.
 
Last edited:
På vilka grunder får man högre status?

Det var ett tidsbegränsat erbjudande i april om jag minns rätt, där man kunde välja att betala en årsavgift (två olika alternativ fanns) och få högre gränser och högre EB-intjäning. Jag hade använt mitt TW lite (några transaktioner), men inte i någon stor utsträckning innan jag fick erbjudandet (som jag inte tog), så jag tror att det gick ut ganska brett.

Gissningsvis kommer de säkert gå ut med ett sådant erbjudande igen, kanske till sommaren, kanske senare, så gör några småtransaktioner bara för att hålla kortet igång och håll ögonen öppna i TW-appen.
 
Fler som inte kan logga in på TW?

Appen säger ’ogiltliga inloggningsuppgifter’ och försök att nollställa via webbsidan säger ’kortet hittades inte’.

Driftstörningar kanske?
 
Nytt erbjudande till oss befintliga TW kunder. Vi tjänar nu upp till 10k eb genom att växla 100k i appen. Detta utöver de poäng vi normalt tjänar utomlands.

Visa bifogad bild 92245


Regler & Villkor
Du tjänar 10 EuroBonus Extrapoäng för varje 100 kr, upp till max 10 000 EuroBonus Extrapoäng om du:

(1) accepterar detta erbjudande genom att anmäla dig via mobilappen eller webben
Hur gör jag för att acceptera detta?

Erbjudandet gäller endast mottagaren och är inte överlåtbart.
Har ni andra fått erbjudandet? Om jag inte fått en klickbar länk (eller dylikt) - betyder det att jag inte är inkluderad?
 

M.K

Medlem
@ialla fall konstigt att jag fick push-notis om det då med påminnelse om bonus? Jag får skicka in ett mail också. Ingen lust växla in mer annars till usla kursen utan väljer andra kort utomlands igen.
 

Vikening

Medlem
Nån som fortfarande kan ladda SEK från kort? Kunde det förra veckan, men inte idag. App inte uppdaterad (sen dess iaf).
Slutade att fungera för mig förra veckan också utan att jag uppdaterat appen. Detta kort får nog silkessnöret när min 30(egentligen +15) poängsgenerator löper ut...
 
Toppen