Senaste nytt

SAS Travel Pass privatperson?

Llehs

Medlem
Just ja, detta sagt av en FF som dessutom jobbat inom järnvägen och är väl insatt i hur pålitligt detta resesätt är...
 

obs

Medlem
Trækker lige denne gamle tråd op...

Jeg ringede til SAS og spurgte om det er muligt at købe et prepaid Travel pass som privatperson. Deres svar var at det kun kan købes igennem en virksomhed som er registreret som SAS Credits kunde.

Nogen her der har erfaringer med at købe prepaid Travel Pass privat?
 

fcx

Medlem
Trækker lige denne gamle tråd op...

Jeg ringede til SAS og spurgte om det er muligt at købe et prepaid Travel pass som privatperson. Deres svar var at det kun kan købes igennem en virksomhed som er registreret som SAS Credits kunde.

Nogen her der har erfaringer med at købe prepaid Travel Pass privat?

SAS slår till igen...

Just att det är prepaid borde väl innebära att det är ungefär 0% risk för SAS, så om någon vill slanta upp för ett travel pass så borde väl SAS ta emot pengarna med ett stort leende på läpparna oavsett köpare?
 
Trækker lige denne gamle tråd op...

Jeg ringede til SAS og spurgte om det er muligt at købe et prepaid Travel pass som privatperson. Deres svar var at det kun kan købes igennem en virksomhed som er registreret som SAS Credits kunde.

Nogen her der har erfaringer med at købe prepaid Travel Pass privat?
Naturligvis er det helt forkert... SAS aner ikke en skid hvad de snakker om... Pinligt.. Har for få timer siden været i kontakt med en utroligt dygtig (ex-SAS) rejsebureau-medarbjder som tit støder panden mod de samme mure som os..
Det kan købes online her: Please wait...
 

DrKlas

Medlem
SAS slår till igen...

Just att det är prepaid borde väl innebära att det är ungefär 0% risk för SAS, så om någon vill slanta upp för ett travel pass så borde väl SAS ta emot pengarna med ett stort leende på läpparna oavsett köpare?

Givetvis inte. I deras analys av privat- och företagsresenärers resande med travel pass under 2014 har de mycket oväntat funnit att i genomsnitt så reser privatresenärerna mer än 200% fler segment. Därför har man stoppat försäljningen till privatpersoner i väntan på resultatet av en fördjupad utredning och en ny prissättningsmodell.

(Ovanstående är givetvis inte allvar utan baserat på vad KLCHBO gjorde under tiden tråden låg i dvala från november 2013 tills igår. )
 
  • Gilla
Reactions: fcx

obs

Medlem
Naturligvis er det helt forkert... SAS aner ikke en skid hvad de snakker om... Pinligt.. Har for få timer siden været i kontakt med en utroligt dygtig (ex-SAS) rejsebureau-medarbjder som tit støder panden mod de samme mure som os..
Det kan købes online her: Please wait...

Det havde jeg nok på fornemmelsen... Jeg synes også at huske, at dette er et af Agehall's ti bud ;-)

Lidt skræmmende dog, at de sætter folk der ikke giver korrekte informationer til at besvare kundehenvendelser.
 

obs

Medlem
I FAQ'en på SAS' hjemmeside står også:

SAS Travel Pass findes i flere varianter. F.eks. klippekort eller ubegrænset antal rejser mellem to eller flere destinationer inden for en bestemt periode. For firmaer findes også en variant, hvor du betaler efter afsluttet rejse.

Så det burde jo betyde at også private kan købe et prepaid TP.

Men kan nogen forklare hvordan det praktisk fungerer?
Er det korrekt forstået at man køber kortet, får et kortnummer som man tilknytter sin EuroBonus-profil, og så er man klar til at bestille rejser?
 

NotRyan

Medlem
I FAQ'en på SAS' hjemmeside står også:



Så det burde jo betyde at også private kan købe et prepaid TP.

Men kan nogen forklare hvordan det praktisk fungerer?
Er det korrekt forstået at man køber kortet, får et kortnummer som man tilknytter sin EuroBonus-profil, og så er man klar til at bestille rejser?
Du köper, betalar med kort och kan välja att exempelvis lägga det på ditt Eurobonuskort...
 
  • Gilla
Reactions: obs
Toppen