Senaste nytt

SAS till Bangkok?

bankb

Medlem
f903be17663dd6f4fcb5ab1c01e0bc81.jpg


SAS postade precis den här bilden på Insta. Har de helt enkelt en byrå som bara photoshoppat en bild eller försöker de hinta om att de snart ska börja flyga till BKK?
 

fcx

Medlem
Gissar att någon reklamnisse bara tog en gammal bild ur arkivet utan att tänka på vilket flygplats den togs på.

Men hade SAS verkligen 2 avgångar till BKK, hade för mig att det bara var en daglig?
 

NotRyan

Medlem
Gissar att någon reklamnisse bara tog en gammal bild ur arkivet utan att tänka på vilket flygplats den togs på.

Men hade SAS verkligen 2 avgångar till BKK, hade för mig att det bara var en daglig?
Dom hade under en period en avgång från Stockholm också några dagar i veckan, slingades med ARN-PEK....
 

apknug

Medlem
Vill minnas att jag flög nonstop Arlanda Bangkok med SAS Boeing 767 i juli 1991. Det var precis efter att de hade infört fri dryck i ekonomi så det var en positiv överraskning för en 23 åring fattig student.
 

M.K

Medlem
Vill minnas att jag flög direkt från BKK till ARN i Extraklassen så sent som i början av 2009?
 

011430121

Medlem
Sista gången jag flög CPH-BKK var hösten -12. Vilket år lade man ner denna linje?
De slutade att flyga våren 2013 på BKK-CPH
SAS lägger ner Bangkok som helårslinje – Travel News
Jag flög med SAS BKK-CPH den natten i november 2012 när SAS var på väg att ställa in betalningarna, var orolig om vi skulle komma ifrån Bangkok.
Lite mera minnen flög även på kvällen annandag jul 2004 till BKK från CPH var osäkert om vi skulle komma iväg , det var på kvällen efter sunamin, och då var det till gamla flygplatsen BKK.
Nu skall jag inte trötta ut er mera med gammla minnen.
 
Toppen