Senaste nytt

SAS testar nytt talsvar

aldrighemma

Medlem
Jag antar att det är fler än jag som råkat ut för detta otyg. SAS testar just nu taligenkänning istället för sifferval då man ringer kundtjänst. (På typiskt amerikanskt maner) Jag hoppas verkligen att detta inte kommer att införas permanent, jag fullständigt avskyr dessa maskiner!

Om ni håller med, gör som jag, berätta vid varje samtal vilken hemsk och ogästvänlig upplevelse talsvaret är så fort ni kommer fram till en människa :mad:
 

NotRyan

Medlem
Man skall naturligtvis prata med den där maskinen så att den inte förstår alls vad man menar, hos Telia nyttjar jag alltid utvägen "Om du hellre vill knappa dig fram..."
 

jumbooze

Medlem
Värst var Delta som efter en lång väntetid till slut var på väg att släppa fram mig till agent, de skulle bara fråga om jag ville delta i customer satisfactory ( säg ja eller nej) så kunde de inte uppfatta mitt val ( stökig flygplats i bakgrunden) och sa att de bröt samtalet.
De skulle kanske inte slänga på i örat för att jag inte kunde svara på om jag ville vara med i survey :( nöjdheten gick ner...
Epic fail
 
Toppen