SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jonas C, 7 Oktober 2020.

1. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bara ringa igen.. Finns några till riktiga stjärnor som söker ben för ben o hittar allt man förslår..

2. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick tag på en stjärna 3:e samtalet!

En enkel ombokning tog mig nu istället över 3h. Men nu är ombokningen gjord och hon har även fixat sittplatser på samtliga flyg.

Fick tidigare i veckan två notiser i SAS appen, men inget mail, den ena lyckats jag hitta igen att de ändrat till A319 MXP-CPH,men den andra notisen har jag en lyckats hitta. Med lite hjälp från henne så inser jag att det är min resa till NY i sommar som är flyttat ett dygn framåt såväl ut- som hemresa! Rätt rejäl ändring och inget mail eller SMS. Kanske inte så höga odds på att vi kan komma iväg i sommar till USA, men än vill jag inte ge upp. Dock sprack min finfin prismatching av hotell, om jag inte kan lyckats checka in online (finns i appen) sen dyka upp 1 dygn senare?

MLG55, Canadien, J1981 och 2 andra gillar detta.
  3. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul med kundtjänstfolk som verkligen vill göra ett bra jobb!

martin.agren, Autonom och Maja gillar detta.
  4. Mikeswe

Mikeswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får ge en extra stjärna till den tjej som idag tog samtalet. På mindre än 10 minuter lyckades hon boka och ta betalt för HAM - VIE - LHR - HND -SGN (I) för 2 personer i påskveckan nästa år med ANA The Suite.

Inget skitsnack, sökte leg för leg, såg vad man själv såg och var dessutom väldigt trevlig ! Proffsigt bemötande och sade även detta till henne... som @Kimmen00 sade ovan .. finns definitivt några stjärnor !

rob74, sbbn017, Brandten och 5 andra gillar detta.
  5. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Mikeswe Vi kanske kom till samma stjärna idag? Hon utförde jobbet med bravur vilket jag självklart också sa till henne. Önskar att alla hade samma servicenivå och kunskap som hon hade. Då hade det varit lätt att boka bonusresor och dessutom ett väldigt trevligt samtal på köpet.

Grattis till en härlig bokning!

rob74, martin.agren, Brandten och 5 andra gillar detta.
  6. Charlie D

Charlie D Medlem

Hur kan man se hur många AmEx-2-4-1 vouchers man har och när de går ut? Måste man ringa vanliga EuroBonus supporten eller kan man se det online?

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Har du en kan du se online, annars behöver du ringa in och fråga

Charlie D gillar detta.
  8. Charlie D

Charlie D Medlem

men kan jag se online om jag har flera eller bara en?

9. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ibland (!) har man kunnat se om man har fler än en, om de har olika utgångsdatum. Men eftersom det bara fungerar ibland så är det enda sättet att veta säkert att ringa in, om du tror att du har fler än en.

10. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hörde ni av er till SAS?
    Jag har inte fått tillbaka något ännu!
    Skiter egentligen i dessa pengar men blir sur på SAS med tanke på att de ljuger om 737-700!!!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!