SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jonas C, 7 Oktober 2020.

1. Sir Karlsson

Sir Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så har det varit sedan innan sommaren, stod på min första.

011430121 gillar detta.
  2. Jag instämde bara i trådskaparens syn på den den här frågan.

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I sak lite märkligt att fortsätta med ett separat callcenter för 2-4-1 istället för att inordna det i befintlig verksamhet kan jag tycka. Speciellt som webbokningen lanserats.

martin.agren, Jane Insane, kedja och 3 andra gillar detta.
  4. Brandforce

Brandforce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om det är Sykes som SAS kommer använda sig av - som TS påstår - så är det mycket osannolikt att befintlig personal i Tallinn kommer flytta med.

kakne gillar detta.
  5. Gus

Gus Medlem

Menar du inte tvärtom? Det är väl alltid Tallinn som säger "det går inte"? Jag har i princip aldrig fått nej till något när jag bokat med stelbent SAS-anställd utan voucher.

HMJ och fcx gillar detta.
  6. HMJ

HMJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med, därav min fråga till TS i början, vad grundar @Jonas C sitt påstående på? Har han mer "inside information" än vad vi övriga har?

Gus gillar detta.
  7. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    O ja.

HMJ gillar detta.
  8. Frisk78

Frisk78 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppas på samma eller bättre service ifall det är så att dom flyttar kundtjänsten.

martin.agren och Fred Flintstone gillar detta.
  9. Nahoj

Nahoj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt att Tallinn lägger ner, eftersom jag och så många andra varit/är nöjda med dem. Det behöver såklart inte leda till att det blir sämre när det tas över av annat företag i Cypern, men generellt är det såklart tråkigt när en verksamhet, som man är nöjd med, läggs ner.

Nåväl, vi får se hur det blir. Ifall vi inte kommer vara nöjda med "Cypern" till en början, får vi väl se till att lära dem. :rolleyes:

Hursomhelst, SAS får gärna göra det möjligt med Star Alliance awardbokning via webben igen, och helst öppna upp den möjligheten innan Tallinn eventuellt stänger ned. Bonusresor med Star Alliance | SAS

Isaksson, martin.agren, Autonom och 1 annan gillar detta.
  10. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har alltid gillat servicen Tallinn gett så lite oroande att det ska bli sämre men vem vet.

Man kanske skulle flytta till Cypern och leta nytt jobb ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!