Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Nog tycker jag det nya konceptet med mat/dryck är bättre än tidigare.
Dagens flygplan (A350 och A320neo) är ett jättelyft osv.

Alla ändringar SAS gör är inte till det sämre.
Att redan nu "kasta skit" på nya kundcentret är lite som att säga att man inte gillar maten utan att ha smakat på den, bara för att den kommer från cypern istället för estland.
En chans ska de i alla fall få innan det är dags att ta fram motorsågen.
Jag instämde bara i trådskaparens syn på den den här frågan.
 
VI vet ju inte ens vilka som kommer att utföra jobbet nere på cypern, det kan ju vara så att personal från Tallinn-kontoret flyttar dit och börjar jobba där istället.
Om det är Sykes som SAS kommer använda sig av - som TS påstår - så är det mycket osannolikt att befintlig personal i Tallinn kommer flytta med.
 

Gus

Medlem
Ja det viktiga är i alla fall att det läggs ut på entreprenad, då ökar chanserna att det inte skall vara nån stelbent gammal SAS anställd som säger att; "det går inte".
Menar du inte tvärtom? Det är väl alltid Tallinn som säger "det går inte"? Jag har i princip aldrig fått nej till något när jag bokat med stelbent SAS-anställd utan voucher.
 

HMJ

Medlem
Menar du inte tvärtom? Det är väl alltid Tallinn som säger "det går inte"? Jag har i princip aldrig fått nej till något när jag bokat med stelbent SAS-anställd utan voucher.
Håller med, därav min fråga till TS i början, vad grundar @Jonas C sitt påstående på? Har han mer "inside information" än vad vi övriga har?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Nahoj

Medlem
Tråkigt att Tallinn lägger ner, eftersom jag och så många andra varit/är nöjda med dem. Det behöver såklart inte leda till att det blir sämre när det tas över av annat företag i Cypern, men generellt är det såklart tråkigt när en verksamhet, som man är nöjd med, läggs ner.

Nåväl, vi får se hur det blir. Ifall vi inte kommer vara nöjda med "Cypern" till en början, får vi väl se till att lära dem. :rolleyes:

Hursomhelst, SAS får gärna göra det möjligt med Star Alliance awardbokning via webben igen, och helst öppna upp den möjligheten innan Tallinn eventuellt stänger ned. Bonusresor med Star Alliance | SAS
 

Samosaguas

Medlem
Har alltid gillat servicen Tallinn gett så lite oroande att det ska bli sämre men vem vet.

Man kanske skulle flytta till Cypern och leta nytt jobb ;)
 
Toppen