Karlssonskan
Medlem
Och frågeställningen...Lust att dela med dig av svaret?
Och frågeställningen...Lust att dela med dig av svaret?
@Senator Då det verkar vara en kostnads fråga att söka leg för leg, så kanske SAS kan lägga till en rimlig kostnad för det.
Naturligtvis är gratis alltid gott, men om det är det som är problemet så får vi väl betala för det.
Jag är villig att betala upp till en tusing om jag skulle få söka leg för leg, då det ger så mycket tillbaka.
Hellre det än att det stängs för alltidGe nu inte SAS några nya idéer...
De har ju redan infört en avgift på 450:- per person i bokningen?!kanske SAS kan lägga till en rimlig kostnad för det
En tanke. Kan det vara personalen som bara vill bli färdig med kunden, och så har dom lärt sig att använda ”Kan inte söka leg för leg” ??
Det är ju samma bolag som införde, beställ att du ska dricka nu för jag kommer inte tillbaka på 8 timmar då vi landar.
Kundtjänst har säkert något mål hur lång tid ett samtal ska ta
Exakt! Det var ju det som var syftet med avgiften när den infördes (men är det inte 375 kr?). Bokar man online så slipper man avgiften, ringer man så får man betala en telefonavgift (och då rimligtvis få hjälp att boka den resa man vill ha).De har ju redan infört en avgift på 450:- per person i bokningen?!
Att boka för min familj kostar alltså 1800:- och då borde man kunna förvänta sig att de tar sig tid att hitta vad de kan.
Möte kommer att ske.Lust att dela med dig av svaret?
Då gäller det att hålla tungan rätt i mun, stort ansvar.Möte kommer att ske.