Jag hamnade i en märklig situation med min poäng-bokning.
Det var en del ändringar fram och tillbaka och tänkte att kombinera Kanada och Florida under resan. Då blev det flyg till YYZ och hemvägen MIA-YUL-ZRH-GOT med avsikt att boka nåt revenue ner till Florida.
Några dagar innan årsslutet bestämde vi dock oss att inte riskera att åka in/ut USA och Kanada med alla snabb-ändrade regler utan stanna i Kanada, så ringde jag in den 30/12 och bad om att ta bort MIA-YUL benet. Agenten sa att allt bra, skickar bara vidare till skatteomräkning och bekräftelse kommer i mejl sen. Det var inget konstigt med det tyckte jag, men mejlet dök aldrig upp.
Jag ringde flera ggr under januari och fick svaret att allt bra med ändringen och ligger i kö hos EB avdelningen.
Idag fick jag nog, ringde in och sa att jag vill ha det löst. Då kollade upp hjälpsamma agenten och såg att ändringen den 30/12 var bara skatteomräkning men fortfarande med MIA-YUL benet på biljetten, dvs. agenten gjorde ingen ändring i december. I och med att vouchern har gått ut verkar att det är inget att göra, sitter med en resa som vi förmodligen kommer inte kunna utnyttja.
Jag hoppas att mitt samtal den 30:e var inspelad och de kommer hitta den, men undrar om nån vet vad jag har för eskaleringsvägar? Det är omöjligt att få nåt vettigt svar genom vanliga kundsupport kontakt adresser. Vad hade ni gjort?