SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jonas C, 7 Oktober 2020.

1. Varför anser du att det är fegt att folk maskar namn på medarbetare? Vad är skillnaden från att maska sitt användarnamn? Typ AMEX241DUDE ;)

2. Matore

Matore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med den tonen skulle jag också vilja lägga på luren snabbt

Veratio och ekf gillar detta.
  3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som du själv skriver. Om man premieras för att ta korta samtal så är det väl bra om man inte "hänger ut" de som tar god tid på sig.

aruba1, Sir Lemon, Bjjb och 1 annan gillar detta.
  4. AMEX241DUDE

AMEX241DUDE Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ha ha!
    Ni tog bort min screenshot. Jag kan sprida den på andra fora. Typ FACEBOOK.

5. Jag vet inte vad din attityd grundar sig i, men viss vet du att detta inte är Lunarstorm?

Tagga ner, och säg vad är det du vill ha sagt. Det går bra att diskutera i en normal ton.

Maja, JPE, malmokalle och 11 andra gillar detta.
  6. majoren

majoren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt när diskussionen spårar ur. Håller med föregående inlägg - tonen på forumet skall vara respektfull.

Mina mångåriga erfarenheter av supporten, både för Amex 2-4-1 och SAS allmänna, är generellt positiv. Blir det problem beror det på bristande kunskap hos agenten eller oklara instruktioner från SAS, inte att de stressar och försöker hålla nere svarstiden. Sedan hjälper det att vara positiv, lägga agentens förnamn på minnet och använda det under samtalet (våra bokningar är ju ofta rätt komplicerade). När jag märker att kompetensen brister: tacka för hjälpen, lägg på och ring upp igen.
    Själv skall jag hädanefter akta mig att här på forumet ange personuppgifter som kan kopplas till en faktisk fysisk person.

JPE, Jane Insane, malmokalle och 11 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!