Senaste nytt

SAS presenterar positivt resultat för Q3

Jacob

Medlem
Jag har ändrat rubrik på tråden då handeln är igång igen och tråden snarare handlar om pressmeddelandet och resultatet för Q3.
 

Traveller

Medlem
Tycker det är skandal att tidningarna som skrev ned SAS under helgen inte har mage att lyfta upp de goda nyheterna. Expressen har en gammal artikel uppe från i morse som handlar om handelsstoppet, Aftonbladet har vad jag kan se inte skrivit ett ord. Sådana är dom våra tidningar, lätt att skriva skit men de goda nyheterna krävs det påtryckningar för att få. Skönt att tidningen på nätet är gratis så jag kan snylta och inte lägga mina pengar i deras fickor.
 

Chrille

Medlem
Tycker det är skandal att tidningarna som skrev ned SAS under helgen inte har mage att lyfta upp de goda nyheterna. Expressen har en gammal artikel uppe från i morse som handlar om handelsstoppet, Aftonbladet har vad jag kan se inte skrivit ett ord. Sådana är dom våra tidningar, lätt att skriva skit men de goda nyheterna krävs det påtryckningar för att få. Skönt att tidningen på nätet är gratis så jag kan snylta och inte lägga mina pengar i deras fickor.

Håller med. Samtidigt hör jag till dom som snappar åt mig både DI och AB varje gång jag står i gaten. Kanske lika bra om dom är det första som ryker i sparprogrammet...? :p
 

Kebalibre

Medlem
Tycker det är skandal att tidningarna som skrev ned SAS under helgen inte har mage att lyfta upp de goda nyheterna. Expressen har en gammal artikel uppe från i morse som handlar om handelsstoppet, Aftonbladet har vad jag kan se inte skrivit ett ord. Sådana är dom våra tidningar, lätt att skriva skit men de goda nyheterna krävs det påtryckningar för att få. Skönt att tidningen på nätet är gratis så jag kan snylta och inte lägga mina pengar i deras fickor.
Om det ändå vore så väl.
 
Toppen