Senaste nytt

SAS points pooling

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Vad kommer först, ny regering eller SAS points pooling :)

Ny regering, lätt! Vi hinner nog både ha nyval och nytt ordinarie riksdagsval innan vi får se någon points pooling från SAS.
Jag väljer att faktiskt tro på SAS för en gångs skull och tror att det kommer innan 2018 är slut.
@agehall Har jag fel i detta så lovar jag att bjuda på en öl nästa gång vi möts på "Monks", men jag väljer öl och du måste dricka den ;)
 

Kimmen00

Medlem
Jag väljer att faktiskt tro på SAS för en gångs skull och tror att det kommer innan 2018 är slut.
@agehall Har jag fel i detta så lovar jag att bjuda på en öl nästa gång vi möts på "Monks", men jag väljer öl och du måste dricka den ;)

Du borde få bjuda hela BC! :)

Points pooling från SAS.. nästa årtionde snarare! Sorgligt men jag har 0 förväntningar efter 2+ års väntan
 

Delayed

Medlem
Har jag fel i detta så lovar jag att bjuda på en öl nästa gång vi möts på "Monks", men jag väljer öl och du måste dricka den ;)
Hur man får något positivt att låta som ett hot, eller är det egentligen hur man får ett hot att låta som något positivt??? Du måst ha en stark diplomatisk ådra! :p
 

jumbooze

Medlem
Jag väljer att faktiskt tro på SAS för en gångs skull och tror att det kommer innan 2018 är slut.
@agehall Har jag fel i detta så lovar jag att bjuda på en öl nästa gång vi möts på "Monks", men jag väljer öl och du måste dricka den ;)
Hitta en gjord på gamla hops så du får fram lite ostiga dofter ;) säkert uppskattat
 

Delayed

Medlem
ge oss family pooling. Gärna innan 2a advent så kan jag casha in en öl i Hong Kong :)
Kommer det en fungerande "familjekontolösning" på SAS avseende "gemensam insamling av EB-poäng" innan 2a advent 2018 ;) så lovar jag att swischa motsvarigheten till en (normal) öl. Du får dock påminna mig i PM med mobilnummer.
 

taxvalp

Medlem
Kommer det en fungerande "familjekontolösning" på SAS avseende "gemensam insamling av EB-poäng" innan 2a advent 2018 ;) så lovar jag att swischa motsvarigheten till en (normal) öl. Du får dock påminna mig i PM med mobilnummer.


Det står också hoppfullt i senaste Scandinavian Traveller om pooling så något är på gång. För övrigt tror jag inte att @palmen dricker normal öl...
 

Link

Medlem
Om man tycker att det är komplicerat med värderingar av bonuspoäng till arbetsgivaren, tänk er vilka bekymmer det kommer bli med EB-poäng vid skilsmässor om familjepool är igång :D
"-Hen är skyldig mig minst en förstaklass-resa! -Nej nej domaren, enligt den här sidan så blir det en kaffemaskin!"
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen