Senaste nytt

SAS Pointbooster

Hej,
nu har e-post kommit och uppskattningen skickat. Tyvärr ser det ut att det blir inte så mycket poäng som i våras men glad för alla extra EB poäng iaf.
Mvh,
tommy
 
Det hade ju varit trevligt om man vetat vart man ska resa och när, då hade detta varit superenkelt. Nu är det rena gissningsleken så jag fick dra till med lite lägre siffror och hoppas att jag ändå klarar detta.
 

jumbooze

Medlem
Just nu är det Svenska medlemmar som deltagit i PointBooster tidigare som får sina mail. Inom ett par timmar så kommer även de andra att få erbjudandet.
Förutom att ha deltagit i Pointbooster tidigare så uppfattar jag tidigare inlägg som att det finns andra kriterier också (mera riktning), stämmer det? ß
 
Förutom att ha deltagit i Pointbooster tidigare så uppfattar jag tidigare inlägg som att det finns andra kriterier också (mera riktning), stämmer det? ß

Att man har deltagit tidigare är inte ett kriterium. Det gick ut två versioner på inbjudan varav de som deltagit tidigare fick sitt först. Kriterierna baseras på resbeteende samt andra attribut.
 

Sakoz

Medlem
Det är här är en klurig fråga:... Jag har en SK flight i business class från BKK som påbörjas 00.25 - 1 jan, 2012, men det är ju då fortfarande 31 dec 2011 hemma i Scandinavien, kommer jag att kunna tillgodoräkna mig den flighten? PointBosster kampanjen går ju ut 31 december kl 23:59:59.
 
Toppen