Senaste nytt

SAS PLUS forbedres

A

Aurora

Guest
Fasen, jag blir rejält irriterad när man läser om inkonsistensen i service. Om man går ut med en lansering kring förändrad servicegrad så gäller det att leverera. Något annat än det skapar missnöjda kunder. Jag uppskattar verkligen att man gör förändringen - det är riktigt bra - men inte om det bara är en "Powerpointlansering" (dvs. bara på låtsas).

Spørs jo hvordan man definerer lansering? Det er jo jeg som har delt innsideinfo -- det eneste SAS har lansert på nett (facebook) er vel den nye designen? :) Eller har jeg misset noe?
 
Någon som vet om SAS slutat med duk och varm handduk? Inte åkt plus själv på ett bra tag då jag är EBD, men när jag tittar fram mot plus på senaste flighterna så har det inte varit något av de två, heller inte glas glas...
 

fcx

Medlem
Någon som vet om SAS slutat med duk och varm handduk? Inte åkt plus själv på ett bra tag då jag är EBD, men när jag tittar fram mot plus på senaste flighterna så har det inte varit något av de två, heller inte glas glas...

Under året så har det oftast varit varma handdukar och duk, men inte alltid. Glasglas är lika oförutsägbart som alltid tyvärr, det enda konsekventa är att bubbel serveras i glasglas.
 

graphics

Medlem
Vet inte vilka flighter folk har tagit. Men regeln säger ju att duk och varm handduk ska erbjudas vid flighter längre än 80 minuter. Vidare ska vin och öl serveras i glasglas och övrigt i plastglas.
 
Denna lilla vita "duk" dök fram när jag beställde en pizza i GO på Tallinn-Köpenhamn avgång i fredags 31 mars. Flög Crj900 från Cimber.
20170331_171251.jpg
 
Toppen