Senaste nytt

SAS PLUS forbedres

LarsCph

Medlem
"Passasjerer som flyr fra en skandinavisk hovedstad til Nord-Norge eller Sverige, får bare servert knekkebrød og cashewnøtter på en flygning som varer i tre til fire timer. Hvorfor kan man ikke få et smørbrød eller en salat på lengre flygninger i Norden?

Dette er noe vi jobber med. I høst vil matkonseptet vårt bli gradvis endret, slik at du vil få litt mer å spise. "

Dette ville være godt - på en tidlig aftentur fra København til Helsinki for eksempel - kunne det være rigtig dejligt at man kunne få bare lidt "rigtig" mad og ikke bare et knækbrød.... :)
 

Ricci

Medlem
Hej,


Hej,
Detta stämmer!
Hot towels,grå bordsduk i engångs material samt ny design på tex. Mealbox,multibags och kaffemugg! Jättefräscht!
Fly SAS!
Jag fick titta/känna på den nya gråa "engångs" borsduken igår.....och som jag förstår vill SAS INTE ha en PK för detta tillägg(vilket jag förstår...)... :eek:
Nu har jag också fått hem ett provex på bordsduken och lite annat....(dvs det är en större wettexduk fast lite tunare).... men jag vill inte lägga en bild på detta före den 25/10... utan låter SAS komma ut med sina "enhancemant"........:)
 

Agö

Medlem
Jag fick titta/känna på den nya gråa "engångs" borsduken igår.....och som jag förstår vill SAS INTE ha en PK för detta tillägg(vilket jag förstår...)... :eek:
Nu har jag också fått hem ett provex på bordsduken och lite annat....(dvs det är en större wettexduk fast lite tunare).... men jag vill inte lägga en bild på detta före den 25/10... utan låter SAS komma ut med sina "enhancemant"........:)
Jag sitter som på nålar! Undrar om detta kommit ur en kundundersökning och vem som i så fall deltagit.
 
Toppen